بهره برداری از شبکه توزیع محتوا (CDN) به صورت رایگان

شبکه توزیع محتوا (CDN) افرانت در راستای کاهش هزینه پهنای باند کسب و کارها و بهبود زمان بازیابی صفحات وب آنها، در چهار مرکز Super Core  کشور شامل تهران، تبریز، مشهد و شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت افرانت از خرداد ماه سال جاری به منظور افزایش کیفیت دسترسی به صفحات وب و بهبود تجربه کاربری بازدیدکنندگان وب سایت ها در کشور اقدام به راه اندازی خدمات شبکه توزیع محتوا (CDN) به صورت رایگان نمود.

بنابراین گزارش، شبکه توزیع محتوای افرانت علاوه بر توزیع جغرافیایی محتوا به منظور سهولت دسترسی کاربران، برخی امکانات امنیتی اعم از DDOS نیز فراهم نموده تا کسب و کار های آنلاین و تولیدکنندگان محتوا در زمان هایی که درخواست از سوی کاربران به سمت سرور زیاد است بتوانند سرویس پایدار و امنی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهند.

از دیگر ویژگی های فنی این سرویس پشتیبانی از HTTP2 و Request Streaming است که در کنار امکاناتی نظیر Large File Download، ایجاد سطح دسترسی و تعریف  White List , Blacklist، تنظیم  CACHEو پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تمامی نیاز های کاربران مرتبط با این حوزه را پوشش خواهد داد.

شرکت افرانت مطمئن‌ترین و امن‌ترین ارایه دهنده‌ خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران است که با توجه به در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین و ممتازترین مراکز داده در داخل کشور، از سال 1376  اقدام به ارائه خدمات و راهکارهای مرتبط با پهنای باند اینترنت، شبکه انتقال، خدمات ارتباطی، دیتاسنتر و خدمات ابری برای سازمان‌ها و کسب و کارها نموده و توانسته است با تکیه بر دانش فنی و تجارب خود و با استفاده از آخرین تجهیزات روز دنیا، خود را از سایر رقبا در بازار خدمات مرتبط با زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ متمایز نماید.

کد خبر 132159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha