مشارکت ایران خودرو کرمانشاه در توانمندسازی مناطق محروم

شرکت ایران خودرو کرمانشاه و هفت واحد صنعتی دیگر این استان در تعدادی از روستاهای کم برخوردار با مشارکت مردم محلی، راه های چگونگی انجام فعالیت های اقتصادی و اشتغال‌زایی را آموزش می‌دهند.

به گزارش پرشین خودرو، براساس تفاهم نامه های منعقد شده، ایران خودرو کرمانشاه در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، آموزش مردم محلی در روستاهای کم برخوردار این استان را در زمینه فعالیت‌های اقتصادی برعهده خواهد داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه و در آیین امضای تفاهم نامه های واحدهای صنعتی با موضوع مسوولیت های اجتماعی، توجه به مناطق محروم و توسعه شهرک های صنعتی در مناطق کم برخوردار را از اولویت های شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و تصریح کرد: احیای مسوولیت های اجتماعی را با مثلث توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار داده ایم که تا به امروز در ۱۳ استان کشور اجرایی شده است.

علی رسولیان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در برخی از روستاها باعث شده تا نرخ بیکاری آنها از ۲۷درصد به کمتر از ۶ درصد کاهش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه نیز در آیین امضای تفاهم‌نامه‌ها، با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان، اجرای طرح مسوولیت های اجتماعی در مناطق محروم و طرح های مشابه را ضرورتی دانست که در صورت اجرا می تواند چهره فقر و بیکاری را از این مناطق بزداید.

کد خبر 132365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha