دوره مدیریت تخصصی هتل بازنگری شد

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دوره مدیریت تخصصی هتل با بررسی سرفصل قدیمی مورد بازنگری و تدوین جدید قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری گفت: در راستای دستیابی به اهداف مندرج در اسناد بالادستی تلاش کردیم تا با روشی علمی و نظام مند سرفصل‌های موجود را بازبینی و با استفاده از نظرات کارشناسی خبرگان و دست‌اندرکاران این حوزه، دوره مدیریت تخصصی هتل را طراحی و تدوین کنیم.

شفیعی با بیان اینکه صنعت هتلداری نیازمند مدیرانی است که ضمن برخورداری از آموزش‌های رسمی، با تئوری‌ها، پارادایم‌ها و دانش روز مدیریت هتلداری آشنا باشند؛ افزود: ضعف آموزش در صنعت مهمان‌نوازی و همچنین پیامدهای آموزشی غیراستاندارد در آینده که در اثر عدم ارتباط سیستم آموزشی و نیازهای اشتغال به وجود می‌آیند بسیار ناخوشایند خواهند بود؛ تاکید کرد: ضرورت بازنگری سرفصل‌های دوره مدیریت تخصصی هتل و تدوین سرفصل جدید آموزش منجر به طراحی دوره آموزش هتلداری با رویکرد پرورش مدیران توانمند شد.

 

هتل



وی خاطر نشان کرد: تربیت و آموزش مدیران حرفه ای هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، آشنایی فراگیران با نحوه مدیریت و تصمیم گیری حرفه‌ای در صنعت هتلداری و تأمین نیاز مدیریتی بخشهای اقامتی صنعت گردشگری در داخل و خارج از کشور، به ویژه هتل‌های ۴ و ۵ ستاره از اهداف اجرایی این طرح به شمار می‌رود.

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری گفت: در دوره مدیریت تخصصی هتل، به دنبال برنامه‌ریزی به منظور ارتقای سرمایه انسانی در صنعت هتلداری، ارتقا کیفیت خدمات گردشگری با ارتقا دانش و مهارت مدیران، به روز نگاه داشتن دانش مدیران هتل و همچنین ارتقا برند گردشگری ایران و افزایش سهم بازار منطقه با افزایش رضایت مهمان هتل‌ها هستیم.

کد خبر 132379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha