چانگان از قوای محرکه هیبریدی جدید رونمایی کرد

موتور چانگان که با برند بلو کُر [هسته آبی] معروف است از «قوای محرکه دوگانه هوشمند» خود بعد از ۶ سال طراحی و آزمایش رونمایی کرد.

قوای محرکه دوگانه هوشمند یا iDD مخفف intelligent Dual Drive در نمایشگاه خودروی شهر چونچینگ [محل ساختمان مرکزی و کارخانه های چانگان] در مرکز نمایشگاه ملی یوالای Yuelai National Expo Center به نمایش درآمد.

این خودروساز دولتی در چین بدون هیچ عجله و شتابی روی طراحی خودروهای هیبریدی کار کرد و با تست های مختلف به تدریج بر مشکلات و معضلات فنی آن فائق آمد.

چانگان باور دارد که قوای محرکه هیبریدی این شرکت که یک سامانه دوگانه برقی-بنزینی هوشمند است همه نیازهای مشتری را برآورده می کند و برای «همه سرعت ها»،‌ «همه سناریوها»، «همه دماها»، «در هر زمان» مناسب است.

به گفته ی این خودروساز چینی، این قوای محرکه کیفیت بالا را در همه شرایط تضمین می کند هم در شروع و در سرعت پایین، هم در هنگام سبقت گرفتن و حتی در بالاترین سرعت حین مسابقه کیفیت یکنواخت و تضمین شده دارد.

 

چانگان



علاوه بر این چانگان می گوید این قوای محرکه هم در شهر و ترافیک کیفیت بالایی دارد هم در مسافرت های طولانی. مصرف بنزین آن در هر 100 کیلومتر 5 لیتر است و زمانی که در حالت «فقط برقی» قرار دارد 130 کیلومتر را به راحتی می پیماید.

به بیانی دیگر با هر بار شارژ کامل و با یک باک بنزین این قوای محرکه می تواند خود را 1100 کیلومتر راه ببرد.

موتور هیبریدی iDD‌ از برند بلو کُر Blue Core متعلق به کمپانی خودروسازی چانگان عملکردی ایمن و ثابت در دماهای بسیار بالا و بسیار پایین دارد.

یکی از مهمترین ویژگی های این قوای محرکه هیبریدی امکان آپ دیت کردن [روزآمدی] نرم افزاری اینترنتی آن است و مشتریان بدون مراجعه به نمایندگی و از طریق اینترنت [مثل اپلیکیشن های موبایلی] آخرین تغییرات و بهبودها را دریافت می کنند.

چانگان در فیلیپن چند محصول خود را از جمله آلسوین Alsvin، ایدوی برقی 460، سی اس 35 پلاس، سی اس 75 پلاس و سی اس 95 عرضه کرده است.

در حال حاضر هدایت چانگان برعهده خانم Ma. Fe Perez-Agudo است که هدایت کمپانی هیوندایی آسیا Hyundai Asia Resources Inc. (HARI) را نیز برعهده دارد.

کد خبر 132420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha