حمایت قاطع انجمن قطعه سازان و صنعت قطعه سازی از آیت الله رئیسی +سند

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، و صنعت قطعه سازی کشور حمایت قاطع خود از آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اعضای انجمن قطعه سازان ایران با مهر و امضای یک طومار رسمی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

در ادامه متن این طومار رسمی و تصویر آن را با یکدیگر مرور می کنیم:

جناب آقای آیت الله ابراهیم رئیسی


احتراما ضمن آرزوی صحت و توفیق برای حضرتعالی که در این دوره سخت، دعوت فعالان این صنعت را اجابت فرمودید و به عرصه انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری ورود نمودید، به استحضار می رساند انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور به عنوان بزرگترین انجمن صنفی کارفرمائی کشور و با سبقه 30 ساله فعالیت خود، به نمایندگی از یک هزار شرکت و واحد تولیدی عضو خود، افتخار دارد که اعلام کند همواره در این مسیر در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و این بار نیز با عنایت به حضور حضرتعالی به عنوان نامزد اصلح این انتخابات، حمایت خود را از حضرتعالی به صورت تمام و کمال اعلام می دارد.


جامعه شاغلان این صنعت با جمعیتی بیش از 500 هزار نفر، آرای حداقل دو میلیون نفری خود را تقدیم آن سید بزرگوار می کنند تا به فضل الهی، گره های تولید و اشتغال این کشور به دست توانمند شما گشوده شود.


انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور، در روز انتخابات و در حمایت از یاور سید خراسانی، حماسه ای دیگر خواهد آفرید.

حمایت قطعه سازان از آیت الله رئیسی

 

کد خبر 132421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha