بازار خوب موتور سه چرخ برقی و عادی گروه بهمن در عراق

با توجه به حضور زیاد و پرفروش موتورهای برقی و شارژی در عراق و کیفیت پایین موتورهای چینی، محصولات گروه بهمن به ویژه موتور سه چرخ برقی و عادی می تواند بازار خوبی در عراق داشته باشند.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالامیر ربیهاوی رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران، با بیان این مطلب در سفارت بغداد با حضور در نمایشگاه اربیل از بخش شرکت های ایرانی بازدید به عمل آورد و در مورد حضور گروه بهمن در نمایشگاه اربیل گفت: نمایشگاه هایی که در اقلیم کردستان برگزار می شوند، نمایشگاه های معتبری هستند زیرا شرکت های بین المللی و کنسولگری دیگر کشورها از این نمایشگاه ها بازدید به عمل می آورند.

وی با توجه به اولویت بندی حضور شرکت های معتبر و برتر در نمایشگاه اربیل اظهار داشت: در بحث اولویت بندی نمایشگاهی حضور شرکت های خودرویی لحاظ شده است و با توجه به حجم تعداد شرکت های حاضر یافته ایران در نمایشگاه اربیل واقعا می توان گفت که گروه بهمن و محصولات این شرکت نماد جمهوری اسلامی ایران است.

ربیهاوی، استقبال بازدید کنندگان عراقی و اربیلی از محصولات گروه بهمن را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که گروه بهمن بتواند در الباقی نمایشگاه ها محصولات بیشتری عرضه کند و در این صورت استقبال نیز افزایش خواهد یافت.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در سفارت بغداد در مورد حضور بیشتر گروه بهمن در نمایشگاه های عراق گفت: مذاکراتی در مورد حضور در منطقه عربی و مرکز عراق بویژه در نمایشگاه 46 بغداد که بین المللی است و کل کشورها در آن حضور دارند صورت گرفته است.

ربیهاوی در مورد پیش بینی توسعه و همکاری گروه بهمن در عراق با توجه به تنوع محصولات گفت: با توجه به حضور زیاد و پرفروش موتورهای برقی و شارژی در عراق و کیفیت پایین موتورهای چینی، محصولات گروه بهمن بویژه موتور سه چرخ برقی و عادی می تواند بازار خوبی در عراق داشته باشند، در حوزه موتورسیکت باید بازاریابی بهتری صورت بگیرد و نمایندگی و خدمات پس از فروش از طرف گروه بهمن در عراق احداث شود. در زمینه موتورسیکت خیلی می توان کار کرد و در بخش خودرو نیز بازار بسیار خوبی در عراق مهیا است و ما از طریق مذاکرات درصدد افزایش زمینه صادرات محصولات گروه بهمن هستیم.

وی در مورد حضور محصولات بهمن دیزل در بازار عراق گفت: باید مذاکراتی با شرکت های تحت پوشش وزارت صنایع عراق که در حوزه ساخت خودرو فعالیت دارند صورت بگیرد زیرا در حال حاضر ظرفیت حضور شرکت های ایرانی با تولیدات و کیفیت کنونی در بازار عراق وجود دارد.

ربیهاوی در مورد علت توجه و استقبال شهروندان عراقی از محصولات ایرانی گفت: دو بحث مهم از جمله کیفیت و قیمت در محصولات ایرانی قابل اهمیت است. در بخش کیفیت گروه بهمن توانسته عرضه خوبی در داخل و خارج داشته باشد و در مورد موضوع قیمت نیز باید گفت که خودروهای ایرانی قابل رقابت با دیگر خودروهای بازار عراق هستند.

کد خبر 132446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha