توقیف یک‌دستگاه موتورسیکلت 600 سی سی در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از توقیف یک‌دستگاه موتورسیکلت سنگین خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از توقیف یک‌دستگاه موتورسیکلت سنگین 600 سی سی که مشغول انجام حرکات مخاطره آمیز بود خبر داد.

سرهنگ همه خانی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در رصد شبانه‌روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در رصد تصویری متوجه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین 600 سی سی در محدوده خیابان ستارخان تقاطع نیایش شدند.

 

پلیس



وی ادامه داد: با توجه به لایی‌کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز حادثه برای راکب و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی منطقه 2 پلیس راهور فاتب، موتورسیکلت فوق در همان محدوده متوقف و به پارکینگ منتقل شد تا جمع موتورسیکلت‌های توقیفی به عدد 21 رسید.

همه خانی ادامه داد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی‌کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد کرده و موتورسیکلت‌ها را طبق قانون اعمال قانون کرده و به پارکینگ‌ منتقل می‌کند.

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس 110 تماس بگیرند.

کد خبر 132450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha