لغو پروازهای مسکو به محض دریافت ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: این ساز‌مان تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله ‌با کرونا در مورد پروازها است و در صورت صدور ابلاغیه این ستاد ‌در مورد لغو پروازهای مسکو به دلیل شیوع کرونا در روسیه، پروازهای کشورمان در این مسیر لغو خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، محمد حسن ذیبخش در باره گفته‌های امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر شیوع شدید ویروس کرونای هندی در مسکو اظهار داشت: در حال حاضر ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه‌ای مبنی بر توقف پروازها به مسکو به سازمان هواپیمایی کشوری نداشته است.

وی ادامه داد: ساز‌مان هواپیمایی کشوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله ‌با کرونا در مورد پروازها است و در صورت صدور ابلاغیه این ستاد ‌در مورد پروازهای مسکو، پروازهای کشورمان در این مسیر لغو خواهد شد.

 

هواپیما



سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی ماهان به مسکو پرواز دارد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز در نامه‌ای به علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون وزیر بهداشت ‌گفته است: «با توجه به گزارشات واصله از کشور روسیه در خصوص شیوع بیماری کوویدـ۱۹ ضروری است، موضوع توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس سریعا در جلسه کمیته امنیتی ـ اجتماعی ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.»

کد خبر 132483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha