فیدلیتی در فهرست 10 خودرو SUV پرفروش بازار چین

خودرو فیدلیتی یا جتور ایکس 70، در فهرست 10 خودرو SUV پر فروش بازار چین قرار دارد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت بهمن موتور از اول تیر ماه 1400 فروش محصول فیدلیتی را آغاز می کند و این SUV جذاب رسما عضوی از بازار خودروی ایران خواهد شد.

جالب است که بدانید فیدلیتی(از خانواده جتور X70) که در بازار چین عرضه می شود از سال ورود به بازار(2018) تا کنون در لیست 10 خودرو SUV پر فروش (TOP10) این بازار بوده است.

نکته قابل توجه دیگر در آمار و ارقام حاکی از آن است که از محصول جتور در سال 2019 بیش از 128 هزار خودرو در بازار چین به فروش رسیده است و سرجمع فروش سایر SUV های هم کلاس بازار چین از جمله جک اس5، تیگو5، تیگو7، هایما اس5 و هایما اس 7، که همگی در بازار ایران حضور دارند در سال مذکور کمی بیش از 26 هزار خودرو بوده است.

 

فیدلیتی، جتور  ایکس 70


جتور در ایران همان خودرو فیدلیتی گروه بهمن است. خودرویی که این روزها در سر زبان خاص و عام بوده و توانسته است نظرات را با امکانات بی نظیرش، عملکرد بدون نقص و قیمت رقابتی به خود جلب کند. مجموعه امکانات و قیمتی که در این روزهای بازار ایران باورنکردنی است و می رود تا در آینده ای نزدیک لقب پرفروش ترین خودرو SUV در ایران را به خود اختصاص دهد.

البته وجود شرکتی مانند بهمن که در زمینه خدمات بعد از فروش و رضایت مشتری پیشتاز بازار ایران است به عنوان عرضه کننده این خودرو و دیگراینکه سرمایه گذاری بزرگی در زمینه خطوط این خودرو از قبیل پرس ها، موتور، خط رنگ ، خط بدنه و مونتاژ در بهمن ایجاد می شود، دلگرمی خاصی به مشتری برای مالکیت این خودرو می دهد.

فیدلیتی خودرویی است که عنوان اولین suv تولید داخلی(با مالکیت پلتفرم) را در کشور به خود اختصاص می دهد و مدل های متفاوت آن در آینده حتما سلایق مشتریان را پوشش می دهد.

کد خبر 132490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha