هدف گذاری برای کاهش 133 میلیون یورویی ارزبری محصولات

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: کاهش ارزبری محصولات، در سال 1400 مانند سال گذشته با جدیت دنبال خواهد شد و در این خصوص کاهش 133 میلیون یورویی هدف‌ گذاری شده است.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر با اشاره به هدف‌گذاری افزایش تولید اظهار داشت: با توجه به رشد 35 درصدی تولید در سال 99 نسبت به سال قبل از آن در ایران خودرو، امسال نیز روند صعودی تولید همچنان دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های شرکت ایران خودرو در خصوص توسعه پروژه های گیربکس گفت: برای اولین بار گیربکس شش سرعته در ایران خودرو طراحی شده که تاثیر زیادی در کاهش مصرف سوخت محصولات خواهد داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از شهریورماه امسال گیربکس نیمه اتوماتیک نیز آماده تولید خواهد شد که البته طراحی این گیربکس مبنای طراحی پلتفرم ملی برای سال های آینده است.

 

فرشاد مقیمی


مقیمی تاکید کرد: با رفع برخی موانع موجود و پشتیبانی مناسب بخش های مختلف می توانیم هدف گذاری تعیین شده برای رشد کمی تولیدات و افزایش کیفیت و ارایه محصولات جدید در این شرکت را در سال 1400 رقم بزنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موانعی در مسیر تحقق اهداف تولید وجود دارد که ضروری است، با تصمیم مناسب و حمایت از سوی نهادهای مرتبط و رفع آن، دغدغه‌های موجود درخصوص حفظ رونق تولید از میان برود.

کد خبر 132552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha