بهترین صرافی ها برای خرید و سرمایه گذاری در بازار رمز ارز

بهترین صرافی های داخلی برای خرید و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرمایه گذاری و معامله گری روی بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال و به طور کلی رمزارزها در ابتدا می تواند ترس آور باشد. اخبار گوناگون و زیادی درباره کلاهبردارها و افرادی که سرمایه خودشان را در این بازار از دست داده اند شینده می شود.

 

با در نظر گرفتن این مطلب و با علم به اینکه کلاهبرداری های متعددی با روش های مختلف طی این سال ها اتفاق افتاده و باز هم اتفاق خواهد افتاد، در می یابیم که ورود و سرمایه گذاری در بازار رمزارزها هرگز راحت نبوده است. برای سرمایه گذاران این حوزه همواره آموزش و امنیت بالاترین درجه اهمیت را داشته است.

 

بزرگترین دغدغه خرید و معامله بیت کوین و یا سایر رمزارزها، امنیت و اطمینان خاطر است. چه قصد خرید و نگهداری بلند مدت داشته باشید چه قصد معاملات مکرر، صرافی هایی که در ادامه برای شما نام خواهیم برد می توانند دغدغه ها و نگرانی های شما را به حداقل برسانند تا بتوانید در کمال آرامش و با اطمینان خاطر نسبت به خرید و سرمایه گذاری در بازار رمزارزها اقام کنید.

 

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

 

این لیست شامل بهترین صرافی ها برای خرید و سرمایه گذاری در بازار رمزارزهای داخلی می باشد. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر رمزارزها وجود دارد. هر یک از این صرافی ها روش معاملاتی و امکانات خاص خود را ارائه می دهند. برای اینکه شما بتوانید راحت تر صرافی مد نظر خود را انتخاب بفرمایید در ادامه توضیحات مختصری در خصوص هر صرافی خدمت شما ارائه خواهیم داد.

 

  1. صرافی گرندکس

این صرافی با تلاش روزافزون و با نیت خدمت رسانی تمام و کمال و ایجاد بالاترین احساس امنیت در میان کاربران شروع به فعالیت کرد و انصافا با بهره گیری از نیروهای متخصص و فراهم کردن امکان خرید و فروش حضوری و تسویه همزمان در تمام ایام اداری و پشتیبانی شبانه روزی موفق شد اعتماد کاربران را به دست آورد. با علم به اینکه اصولا فعالیت صرافی های ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین می باشد همیشه این نگرانی در بین کاربران و خریداران این حیطه وجود داشته که چگونه می توان به سایتی اعتماد کرد.

یکی دیگر از مسائلی که امنیت را در بازارهای ارزهای دیجیتال تهدید می کند وجود کیف پول های اختصاصی می باشد که سایت ها به فراخور شیوه فعالیت و سیاست های درآمدزایی برای صرافی ها در نظر می گیرند. در این روش کاربر می بایست کیف پولی اختصاصی بر روی صرافی ایجاد کند و سرمایه خود را چه به صورت ریالی و چه به صورت رمزارز روی این کیف پول نگهداری نماید. در اینصورت چنانچه سایت معتبر نبوده و اقدام به کلاهبرداری کند دارایی های اشخاص از بین خواهد رفت و یا اگر به هر دلیلی آن صرافی توسط نهادهای ذیربط و ذیصلاح مسدود شود لاجرم دارایی های کاربران نیز تا رفع انسداد آن صرافی مسدود و خارج از دسترس خواهد بود. حال صرافی گرندکس خیال کاربران خود را کاملا از این بابت راحت کرده و ارز خریداری شده هر کاربر را بلافاصله به کیف پول شخصی کاربر انتقال می دهد، بدین ترتیب گرندکس نه دارایی ریالی و نه دارایی رمزارز کاربر را به هیچ عنوان در سایت صرافی نگهداری نمی کند.

قدم بعدی و مهمی که صرافی گرندکس برای کاربران فراهم کرده است برقراری کلاس های آموزش حضوری می باشد، این صرافی با دریافت نمایندگی از "بلاکچین آکادمی" اقدام به برگزاری کلاس های حضوری برای ارتقای دانش و آگاهی کاربران کرده است. این کلاس ها از سطح مبتدی تا پیشرفته و به صورت حضوری همراه با کارگاه های عملی ترید و آزمون و خطا برگزار شده و در انتهای دوره به کاربران گواهینامه بین المللی معتبری اعطا می شود.

 

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

 

  1. والکس

والکس از جمله صرافی های قابل اعتماد برای ایرانیان است. والکس شاید امکانات پیشرفته دیگر صرافی ها را نداشته باشد و از ارزهای دیجیتال کمی پشتیبانی کند. اما مزایای قابل توجهی هم دارد. برای مثال به جای ریال می توانید از ارز دیجیتال تتر هم برای مبادلات استفاده کنید. در این صرافی امکان خرید حضوری وجود ندارد، ضمن اینکه از تیم پشتیبانی هم استفاده نمی کند، که این دو مورد از نکات بسیار حائز اهمیت است. در این صرافی روزانه تا 100 میلیارد تومان در ارز بیت کوین می توانید مبادله انجام دهید. کارمزد آن نیز کاملا مقرون به صرفه است.

 

  1. نوبیتکس

صرافی نوبیتکس از صرافی های شناخته شده در ایران می باشد که توجه کاربران بسیاری را معطوف به خود داشته است. اما اخیرا به دلیل اتخاذ برخی تصمیمات مدیریتی و همچنین ظهور رقبایی قدرتمند شاهد ریزش کاربران این صرافی و مراجعه آنان به سایر صرافی ها می باشیم. از نقاط قوت این صرافی می توان به بهره بردن از دو بخش مجزا برای معاملات اشاره داشت. در یکی از آن ها می توانید ارزها را به ریال تبدیل کنید و یا برعکس. در دیگری می توانید ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنید. و از نقاط ضعف این صرافی می توان به عدم فروش حضوری و پشتیبانی مناسب از کاربران نام برد.

 

  1. اکسیر

صرافی اکسیر نیز می تواند در زمره بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال قلمداد کرد. طراحی سایت آن کامل ساده و قابل یادگیری است. همچنین پشتیبانی 24 ساعته دارد. یکی از مزایای این صرافی بهره مندی از فضای آزمایشی است. شما بدون ثبت نام و پرداخت وجه می توانید معاملات زیادی انجام دهید. این صرافی فروش حضوری نداشته و تعداد کمی ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند.

 

  1. رمزینکس

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس نیز جزو بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای ایرانیان است. از مزایای این صرافی سرعت بالای انجام تراکنش های آن است. همچنین کیف پول این صرافی از امنیت نسبتا خوبی برخوردار است.

کد خبر 132570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha