تکیه بر توان داخلی، راهگشای حل مشکلات کشور خواهد بود

مرکز تجمیعی واکسن کرونا طالقانی با حضور دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران، مدیران روابط عمومی، حوزه مدیرعامل، دبیرخانه هیات مدیره و مهندسی املاک بانک ایران زمین، افتتاح شد.

به گزارش پرشین خودرو، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی در آیین افتتاح مرکز تجمیعی واکسن کرونا طالقانی با اشاره به توان متخصصان کشور در تولید واکسن کرونا اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که جوانان کشور با تکیه بر دانش و تخصص اقدام به ساخت واکسن کرونا در کشور کرده اند، و امیدواریم بزودی توزیع و تزریق آن نیز آغاز شود تا شاهد بازگشت شرایط عادی در کشور باشیم.

مدیر روابط عمومی بانک ایرن زمین با اشاره به همکاری این بانک در راه اندازی این مرکز برای تزریق واکسن کرونا گفت: انجام مسئولیت های اجتماعی توسط نهادهای مالی در امور عام المنفعه از اقداماتی است که بانک ایران زمین بر آن تاکید ویژه ای دارد.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا ما اقدامات زیادی را در راستای کمک به بیمارستان ها، نهادهای بهداشتی و ... انجام دادایم و سعی کرده ایم با برگزاری کمپین های اطلاع رسانی ضمن آگاه سازی مشتریان، از شیوع این بیماری در شعب خود نیز جلوگیری کنیم.

استاد در انتها با اشاره به همکاری که توسط بانک ایران زمین در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای راه اندازی این مرکز بهداشت انجام داده گفت: اقدامات مهم و بزرگی توسط بانک ایران زمین در راستای کمک به تولید واکسن کرونا انجام گرفته که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 132716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha