تیگو 8 پرو، محبوب ترین شاسی بلند چینی در روسیه شد

چری تیگو 8 پرو به عنوان محبوب ترین شاسی بلند چینی در بازار روسیه انتخاب شد.

به گزارش پرشین خودرو، به تازگی در مراسم سالیانه خودروی سال کشور روسیه برای سال 2021، برند چری به عنوان محبوب ترین برند چینی در این کشور شناخته و همچنین خودروی تیگو 8 پرو، نیز به عنوان محبوب ترین اس یو وی چینی در بازار روسیه معرفی شد.

روسیه، بازار بسیار بزرگ و رقابتی است که تمام برندهای خودرویی به طور آزادنه در آن فعالیت دارند، و برند چری تا کنون پنج بار موفق به دریافت جایزه بهترین برند چینی در بازار پر رقابت این کشور شده است که نشان دهنده پیشرفت و قدرت برند چری به عنوان یکی از بهترین برندهای چینی و سمبل توسعه صنعت خودروسازی چین است.

نشریه اتوگودا در سال 2000 انتخاب خودروی سال در بازار روسیه را پایه گذاری کرد که امسال بیش از یک میلیون مصرف کننده در سراسر کشور روسیه به آن رای داده اند.


 

 لوح انتخاب تیگو 8 به عنوان محصول برتر                  لوح انتخاب برند چری به عنوان برند برتر

لوح های چری در روسیه


در سه ماه اول سال جاری، فروش خودروهای چینی به رغم کاهش 2.8 درصدی سال گذشته 71 درصد جهش کرده، فروش تیگو 8 پرو در ماه مارس آغاز شد که توانست به فروش موفقی دست یابد. این خودرو به عنوان اولین مدل چری با گارانتی هفت سال یا 200 هزار کیلومتر، در روسیه محبوبیت روز افزونی را در بین مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

همچنین در کنار موفقیت تیگو 8 پرو، مدل تیگو 7 پرو با طراحی شیک و پلت فرم مدرن توانسته توجه بازار را به خود جلب کند و در سه ماه اول سال به پر فروش ترین شاسی بلند چینی در بازار بدل شود.

کد خبر 132744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha