افزایش 287 درصدی درآمد پارس خودرو در سال گذشته

شرکت پارس خودرو در سال مالی99, 42هزارو 489میلیارد ریال فروش داشته که نشان از رشد 287درصدی درآمد این شرکت نسبت به سال 98 است.

به گزارش پرشین خودرو، مجمع عمومی عادی سالیانه شركت پارس خودرو با حضور76/78درصد از سهامداران به علت شیوع بیماری كرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شركت پارس خودرو به ریاست علیرضا مصدقی نماینده شركت سایپا به عنوان رئیس مجمع, فریدون امجدیان نماینده شركت نیوان ابتكار به عنوان ناظر اول،داود عبدالهی نماینده شركت سرمایه گذاری کارکنان سایپا به عنوان ناظر دوم وعلیرضا بیاتی نماینده شركت رنا و سازه گستر به عنوان دبیر مجمع برگزار شد.

 

پارس خودرو



در این مراسم مصطفی مدبر مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره، علیرضا مصدقی رئیس و عضو موظف هیئت مدیره, فرزاد غزایی و امید تشت زر به عنوان اعضای موظف هیئت مدیره, حسن احدزاده عضو غیر موظف هیئت مدیره و مهدی محمدزاده معاون مالی پارس خودرو حضور داشتند.

بنابراین گزارش شرکت پارس خودرو در سال مالی 99, 42هزار و 489 میلیارد ریال فروش داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال 98 رشد287 درصدی را داشته است.

همچنین این شرکت در سال مالی مذکور 106هزاردستگاه خودرو تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6درصد افزایش داشته است.

در این مجمع برنامه های هیئت مدیره برای افزایش تولید و تعمیق داخلی سازی قطعات برای تولید محصولات جدید به سهامداران شرح داده شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه شركت پارس خودرو، گزارش سال مالی منتهی به ٢٩ اسفند ماه سال 99 در حوزه های صورت دارایی و دیون شركت، ترازنامه، سود و زیان، جریان وجوه نقد شركت، گزارش حسابرس و بازرس شركت قرائت شد و روزنامه اطلاعات به عنوان رزونامه رسمی این شرکت و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی 1400 انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر 133041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha