کد خبر 133068
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
نسل جدید اسپورتیج رونمایی شد

نسل پنجم و جدید خودرو اسپورتیج رونمایی شده و قرار است ابتدا در بازار کره جنوبی عرضه شود.

به گزارش پرشین خودرو، نسل جدید اسپورتیج رقیب هیوندای توسان محسوب شده و به نسبت نسل های قبلی تغییرات ظاهری کاملا آشکاری داشته است.

 

نسل جدید اسپورتیج


این کراس اور کره ای مجهز به چرخ های ۱۹ اینچی خواهد شد و به نسبت نسل های قبلی شاهد کوچک تر شدن چرخ ها هستیم.

 

نسل جدید اسپورتیج

قرار است این خودرو از پاییز در بازار اروپا نیز عرضه شود. نسخه اروپایی اسپورتیج جدید از نظر ظاهری مشابه نسخه بازارهای آسیایی خواهد بود اما احتمالا به دلیل قوانین محیط زیستی اتحادیه اروپا، آلایندگی کمتری ایجاد خواهد کرد.

 

نسل جدید اسپورتیج

در طراحی نسل جدید شاهد تاکید قابل توجه طراحان بر روی اهمیت چراغ های ال ای دی بوده ایم و تلاش شده است تا با استفاده از خطوط شکسته، ظاهر خشن تری به خودرو داده شود. در نمای داخلی خودرو شاهد گسترده تر شدن صفحه نمایشگر مرکزی هستیم که بخش بزرگی از فضای مقابل راننده را اشغال کرده است. نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی قابلیت سازکاری با انواع دستگاه های اندرویدی و ای او اس را دارد.

 

نسل جدید اسپورتیج


برخلاف برخی از رقبا، اسپورتیج کماکان تنظیم ورود و خروج هوا به داخل کابین را بر عهده سرنشینان گذاشته و خبری از تجهیزات اتوماتیک نیست. با توجه به تلاش کیا برای حفظ قیمت خودرو در یک بازه معقول و رقابتی، از برخی از اپشن های گران قیمت تر صرف نظر شده یا امکان اضافه شدن آن ها تنها در صورت پرداخت وجه بیشتر میسر شده است.

 

نسل جدید اسپورتیج


از جمله امکانات این خودرو می توان به پوشش دور پنجره از جنس ساتن، سقف سانروف پانوراما، سیستم تعلیق پیشرفته و موتور توربوشارژ با قدرت ۲۰ اسب بخار اشاره کرد. قیمت پایه این محصول برای عرضه در بازار اروپا ۲۴ هزار و ۹۰ دلار عنوان شده است.

 

نسل جدید اسپورتیج

کد خبر 133068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha