دما تا ۸ درجه در سواحل خزر‌ و اردبیل خنک می شود

دمای هوا تا یکشنبه آینده، در اردبیل و سواحل خزر تا هشت درجه و در شمال غرب کشور تا پنج درجه خنک‌ تر خواهد شد اما در سایر نقاط کشور دما افزایش می‌ یابد.

به گزارش پرشین خودرو، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا در هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب و نیمه غربی فارس، ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌ و بختیاری، خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

روز جمعه به‌ سبب شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های گیلان‌، غرب مازندران و اردبیل به‌تدریج افزایش ابر بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه بارش‌ها علاوه‌ بر استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل، در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، جنوب فارس و ارتفاعات هرمزگان، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

تا یکشنبه استان‌های ساحلی خزر و اردبیل چهار تا هشت درجه خنک‌تر می‌شوند، در این مدت در شمال غرب کشور کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما خواهیم داشت و در بقیه نقاط کشور دمای هوا روند افزایشی دارد.

در چهار روز آینده در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک با احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری، در اواسط روز همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما در پایتخت ۳۷ و ۲۸ درجه خواهد بود.

کد خبر 133069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha