آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی پایتخت؛ از فردا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از جانب مدیریت شهری و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران فرآیند واکسیناسیون رانندگان هر دو بخش عمومی و خصوصی شرکت واحد از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع از انجام واکسیناسیون در سالن ورزشی توقفگاه سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد خبر داد و افزود: به این منظور، پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرفته و تجهیز فضاهای در نظر گرفته شده به امکانات و ملزومات مورد نیاز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه فرآیند واکسیناسیون با حضور و نظارت نماینده وزارت بهداشت توسط شرکت واحد اجرا می‌شود، اظهار کرد: رانندگان اتوبوس با توجه به ارتباط مستقیم و مستمر با انبوه مسافران در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و انجام واکسیناسیون این عزیزان می‌تواند در ایمنی و عدم ابتلای این عزیزان به بیماری بسیار موثر باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد چگونگی انجام روند واکسیناسیون رانندگان اتوبوس توضیح داد: فهرست دریافت‌ واکسن بر اساس سن رانندگان تهیه شده و از فردا فرآیند واکسیناسیون به ترتیب از مسن‌ترین رانندگان آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا در حداقل زمان ممکن، نسبت به انجام واکسیناسیون کل رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران اقدام شود.

بر اساس روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با توجه به پیش بینی و اقدامات انجام شده واکسیناسیون بخشی از رانندگان تاکسی هم در این مرکز انجام خواهد شد.

کد خبر 133185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha