شگرد عجیب مرد مبتلا به کرونا برای سوارشدن به هواپیما!

مسافر کرونا مثبتی که با شگردی عجیب قصد سوارشدن هواپیما را داشت در فرودگاه گرفتار شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک مرد اندونزیایی که با پوشش زنانه سوار بر هواپیما شده بود توسط پلیس این کشور دستگیر شد. این مرد که هویتش اعلام نشده پس از مثبت شدن ابتلایش به کرونا با پوشش زنانه و فریب خدمه پرواز سوار بر هواپیما شده بود.

بنا به گزارش BBC این مرد با پوشاندن صورت خود در حالی که جواب تست منفی کرونا و همچنین پاسپورت همسرش را به همراه داشت موفق به حضور در این پرواز شده بود. با وجود آنکه در ابتدا نقشه وی با موفقیت اجرا شد، اما در میانه پرواز و زمانی که او قصد تعویض لباس هایش را داشت به دام افتاد. این اتفاق روز یکشنبه و در پرواز جاکارتا به ترناته رخ داد.

بنا به گزارش CNN یکی از خدمه پرواز به پلیس گفت که مردی را مشاهده کرده که در حالی که روبند بر صورت داشته وارد دستشویی شده و دقایقی بعد در حالی که لباس مردان را بر تن داشته از آنجا خارج شده است. این اتفاق سپس به مسئولان در فرودگاه ترناته اطلاع داده شد و این مسافر پس از فرود هواپیما توسط پلیس فرودگاه دستگیر شد.

پس از دستگیری بلافاصله تست کرونا روی این مرد انجام شد که نتیجه آن مثبت بود. در حالی که وی به قرنطینه اعزام شده، پلیس اعلام کرده که مراحل رسیدگی به اتهام وی پس از بهبودی انجام خواهد شد.

کد خبر 133203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha