جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی در نمایندگی پرشیاخودرو

نمایندگی پرشیا خودرو کد 102 شریعتی به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو، برای اولین بار در ایران از تاریخ 9 تا 14 مرداد ماه جاری اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات خودروهای ب ام و و مینی در ایران، برای اولین بار جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی را در نمایندگی کد 102 این مجموعه واقع در خیابان شریعتی برگزار نموده است و علاقمندان به برند مینی می توانند با حضور در این جشنواره با بهترین شرایط نقد و اعتباری اقدام به خرید خودروهای مینی نمایند.

در این جشنواره امکان خرید اعتباری انواع خودروهای مینی با پیش پرداخت های30، 40، 50 و 60 درصد و با بازپرداخت طولانی مدت در اقساط 12 ،24 و 36 ماهه به انتخاب مشتری و برای همه خریداران فراهم است.

 

مینی



علاقمند می توانند جهت بازدید از خودروها موجود در جشنواره، در روزهای شنبه الی پنجشنبه (9 تا 14 مردادماه) از ساعت 8 الی 19 به محل نمایندگی 102 پرشیا خودرو واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان بهار شیراز، نبش کوچه گوهر مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 1885 نمایندگی کد 102 پرشیا خودرو شریعتی ارتباط برقرار نمایند.

 

کد خبر 133251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha