آموزش خرید اینترنتی فیدلیتی / قیمت فیدلیتی اعلام شد

در آستانه جدیدترین دور فروش اینترنتی فیدلیتی، شرکت بهمن موتور آموزش خرید اینترنتی این محصول را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بهمن موتور که دو محصول محبوب و پرطرفدار فیدلیتی (Fidelity ) و دیگنیتی (Dignity) را امسال عرضه کرد و با استقبال خوبی نیز از سوی مشتریان مواجه شد، فروش مرحله دوم فیدلیتی را در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه به صورت نقدی و تحویل فوری انجام می دهد.

مرحله دوم فروش فیدلیتی قرار است در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه به صورت آنلاین و از طریق وب سایت گروه بهمن و با همکاری وب سایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد.

بر اساس این طرح فروش فیدلیتی پرایم تیپ ۱ پنج نفره قیمت ۶۵۵ میلیون تومان را دارد و نمونه ۷ نفره تیپ ۲ قیمت ۶۷۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

در این طرح فروش، فیدلیتی ها با رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روسانی و خاکستری کهکشانی عرضه می شود و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود رینگ ۲۰ اینچی مورد نظر را برای خودرویشان انتخاب کنند.

گروه بهمن اعلام کرده است که تحویل این فروش نقدی فیدلیتی پرایم در هفته سوم شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود و متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، به وبسایت فروش گروه بهمن مراجعه کنند و به صورت اینترنتی فرایند ثبت نام را طی نمایند.

در این طرح فروش امکان صلح برای خریداران وجود ندارد.

با این حال ممکن است برخی در خرید اینترنتی این خودرو با مشکل مواجه شوند.

در این ویدئو می توانید با روش صحیح خرید آنلاین فیدلیتی آشنا شوید:

کد خبر 133291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha