وزش باد شدید در بیشتر استان ها / وضعیت آب و هوا اعلام شد

امروز در بیشتر استان های کشور شاهد وزش باد شدید هستیم و در استان‌ های مازندران، البرز و تهران رگبار پراکنده خواهیم داشت.

به گزارش پرشین خودرو، امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، اصفهان، یزد، قم، البرز، تهران، شمال سمنان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان، شمال و شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات چهار محال و بختیاری به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت که در مناطق مستعد با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در استان‌های مازندران، ارتفاعات گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، استان‌های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی مناطق استان‌های یزد، اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس و هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

از روز پنج‌شنبه تا شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

تنها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، البرز و تهران و روز شنبه در نیمه شمالی آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.
دی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور به ویژه در منطقه زابل، خراسان جنوبی، جنوب سمنان، جنوب تهران، اصفهان قم و مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در این مدت شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 133299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha