آیین‌نامه اجرایی قانون اخذ مالیات از خودروهای لوکس حتی ابلاغ نشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت هیچ عزمی برای اجرای قانون اخذ مالیات سالانه از خودروهای گران قیمت طی سال ۹۹ و ۱۴۰۰ از خود نشان نداد و حتی آیین‌نامه اجرایی آن را تصویب و ابلاغ هم نکرد و این موضوع بیانگر استنکاف از اجرای قانون است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دولت هیچ عزمی برای اجرای قانون اخذ مالیات سالانه از خودروهای گران قیمت طی سال 99 و 1400 از خود نشان نداد، گفت: دولت آیین‌نامه اجرایی این قانون را در این دو سال تصویب و ابلاغ نکرد و این موضوع بیانگر استنکاف دولت از اجرای قانون است.

وی ادامه داد: دولت حتی نسبت به قانون راه‌اندازی سامانه جامع امور مالیاتی و سامانه مودیان پایانه فروشگاهی اقدام جدی انجام نداد و براین اساس کمیسیون اقتصادی گزارشی از استنکاف دولت در اجرای قانون با استناد به ماده 234 را تدوین و به صحن علنی مجلس ارسال کرد تا بعداز تصویب به دستگاه قضا ارسال شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در کشور اظهار کرد: امیدواریم دولت سیزدهم اهتمام بیشتری نسبت به قوانین مصوب داشته باشد وقانون اخذ مالیات از خودروهای لوکس را اجرایی کند.

کد خبر 133337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha