متقاضیان تعویض پلاک فقط با نوبت اینترنتی مراجعه کنند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد: متقاضیان تعویض پلاک در این استان ، بدون نوبت اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت : متقاضیان می تواننداز طریق اینترنت برای ایام غیر تعطیل اقدام به دریافت نوبت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین افراد متقاضی تعویض پلاک خودرو می توانند با مراجعه به سامانه راهور120 نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای چند روز بعد اقدام کنند.

شرق تاکید کرد: متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتما از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

وی گفت: اکنون در استان البرز یک مرکز تعویض پلاک درکرج و 2 مرکز خدمات خودرویی در شهرستان های فردیس و ساوجبلاغ فعال هستند که متقاضیان بر حسب محل سکونت خودمی توانند برای دریافت خدمات نوبت بگیرند.

وی در ادامه سخنان خود یاد آور شد که وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه که تاریخ آن ها در روز های تعطیلی مراکز تعویض پلاک بوده و مهلت آن طی این مدت به پایان رسیده ؛ برای مراکز تعویض پلاک قابل تمدید و دارای اعتبار است.

رییس پلیس راهور البرز اضافه کرد: چنانچه وکالتنامه وسیله نقلیه قبل از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی برتعطیلی مراکز تعویض پلاک یا بعد از پایان تعطیلی باشد تمدید نخواهد شد و مدت اعتبار آن تابع متن مندرج دروکالتنامه آن ها است .

وی اضافه کرد با توجه به این شرایط کرونا در استان خریداران چنانچه قصد تنظیم وکالتنامه دارند سعی کنند تاریخ اعتبار آن را حداقل یک ماه تا سه ماه در ج نمایند تا با محدودیت زمانی مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز تعویض پلاک ، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

رییس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد: استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 133346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha