کد خبر 133572
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
استاندارد، مانع تولید نیست

مدیرعامل گروه بهمن گفت: برخلاف تصور برخی که استاندارد را مانعی بر سر راه تولید می دانند ما معتقدیم که استاندارد پشتوانه محکمی برای تولید است.

به گزارش پرشین خودرو، بیوک علیمرادلو، با بیان این مطلب، نسبت به رویکرد نوین سازمان ملی استاندارد ایران در حمایت از تولید ابراز خرسندی کرد.

وی که در حاشیه بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران سخن می گفت، اظهار امیدواری کرد که با همراهی و همکاری استاندارد با بخش تولید می توانیم بسیاری از موانع و چالش ها را از میان برداریم.

براساس این گزارش، غلامرضا شریعتی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران در خصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌ های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط رییس سازمان ملی استاندارد ایران مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

شریعتی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

رئیس سازمان ملی استاندارد، در نشست با مدیران گروه بهمن ، هدف از این بازدیدها را شناسایی تنگناهای صنعت، هم اندیشی و اتخاذ تمهیدات برای رفع چالش ها برشمرد.

وی تصریح کرد: سازمان استاندارد، رعایت حقوق مصرف کنندگان را بر خود فرض می داند و علاوه بر آن پشتیبان تولید و تولیدکنندگان است.

رئیس سازمان می استاندارد با اشاره به تدوین و ارائه بسته حمایتی این سازمان گفت: این بسته حمایتی به منظور تسهیل فضای کسب و کار در حوزه صادرات و واردات کالا و تامین مواد اولیه و حد واسط واحدهای تولیدی کشور تهیه شده است.

شریعتی، سرعت و دقت در انجام فرآیند استاندارد را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این سازمان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و همچنین به منظور حمایت از کالای ایرانی و فضای کسب و کار با استناد به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان ارائه خدمات مناسب گروه بهمن را مهمترین مزیت این مجموعه خودروسازی عنوان کرد و رضایت مندی مشتری با تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات مطلوب را مورد تاکید قرار داد.

یادآور می شود که رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه روز گذشته( یکشنبه) از بهمن موتور و شرکت قطعه سازی کروز بازدید کردند.

کد خبر 133572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha