احتمال بارش باران در ۲۴ ساعت آینده / وضعیت آب و هوا اعلام شد

طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات استان قزوین، البرز، تهران، هرمزگان و جنوب غرب کرمان به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات استان قزوین، البرز، تهران، هرمزگان و جنوب غرب کرمان به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

سه شنبه در برخی نقاط مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات استان‌های سمنان، شرق تهران، جنوب شرق فارس، هرمزگان و جنوب غرب کرمان به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنج شنبه همین شرایط در برخی از نقاط سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات هرمزگان، جنوب غرب کرمان را رخ خواهد داد.

جمعه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شرق خراسان جنوبی و منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود. هم چنین امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، جنوب تهران، قم، جنوب سمنان، همدان، مرکزی و اصفهان افزایش سرعت باد، گاهی وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گرد و خاک رخ خواهد داد.

کد خبر 133573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha