کم خرج ترین و کم استهلاک ترین خودروهای ایرانی +خرید اقساطی خودرو

کم خرج ترین و کم استهلاک ترین خودروهای ایرانی معرفی شدند.

به گزارش پرشین خودرو، شرایط اقتصادی کشور ما به گونه‌ای نیست که افراد بتوانند خودرو مورد نظر خود را به صورت نقدی خریداری کنند، از این رو عبارت فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری، طرح های خرید اقساطی سایپا و فروش اقساطی سایر شرکت‌های خودروساز ایرانی در موتورهای جستجوگر بیشترین سابقه کاوش را داشته است.

 

پایین بودن مبلغ درآمدها، تورم موجود در بازار، کیفیت پایین معیشت و کاهش قدرت خرید مردم سبب شده است، تا استقبال از طرح‌های خرید اقساطی خودرو زیاد باشد.

 

اما اکثر مجموعه‌ها برای فروش قسطی محصولات ایرانی، شرایط را به اندازه‌ای سخت و سفت گرفته‌اند که خریدار به غیر از دغدغه مالی، آرامش خاطر خود را نیز از دست می‌دهد. از این رو مشتری به دنبال کم خرج‌‌ترین و کم استهلاک‌ترین خودرو داخلی می‌گردد تا مجبور نباشد در کنار پرداخت اقساط، هزینه‌های جانبی را هم بر دوش بکشد.

 

چرا خرید کم خرج‌ترین و کم استهلاک‌ترین خودرو ایرانی مهم است؟

 

کم خرج ترین خودروهای ایرانی

 

ممکن است در فضای مجازی و یا بیلبوردهای شهری بارها با تبلیغات برخی مجموعه‌های فروش خودرو مواجه شده باشید که نوید فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری یا فروش اقساطی سایپا بدون پیش پرداخت و ... می‌دهند و وسوسه شده باشید تا در این طرح‌ها شرکت کنید.

 

خوب است بدانید که انتخاب یک خودروی کم خرج با استهلاک پایین، منطقی‌ترین گزینه‌ای است که می‌توانید داشته باشید؛ زیرا:

- درآمدتان صرف پرداخت اقساط و مخارج معمول زندگی می‌شود و مجبور نیستید، هزینه‌های جانبی خودرو جدید را هم بر عهده بگیرید.

- پس از پایان اقساط، یک خودرو مستعمل با ایرادات فراوان‌ ندارید که دنبال چاره‌ای برای خلاص شدن از دستش باشید، بلکه خودرو شما تبدیل به یک سرمایه برای شما شده است که می‌تواند علاوه بر اینکه هزینه اولیه خود را جبران کند، برای شما سودآور هم باشد.

- اگر خودرویی با استهلاک پایین را در طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری که از سوی مجموعه‌های عرضه کننده ماشین به صورت شرایطی و اقساطی ارائه می‌شود را انتخاب کنید، آرامش خاطر بیشتری خواهید داشت و بدون دغدغه پشت فرمان خودرو جدید می‌نشینید.

- از تحمیل فشار مالی مضاعف به خانواده خود می‌کاهید.

 

کم خرج‌ترین و کم استهلاک‌ترین خودرو ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

کم استهلاک ترین ماشین های ایرانی

 

با دانستن ویژگی‌هایی که یک خودرو کم استهلاک باید داشته باشد، انتخاب هوشمندانه‌تری خواهید داشت.

 

خودروسازان ایرانی در سال‌های گذشته پیشرفت‌های محسوسی در زمینه تولید خودروهای فنی، ایمن و کم استهلاک داشته‌اند و در این میان، ایران خودرو به عنوان نخستین خودروساز ایرانی، گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده است.

 

از این رو طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری که از سوی برخی مجموعه‌های خوشنام نظیر سایا خودرو عرضه می‌شود، همیشه مشتریان پر و پا قرصی دارد. در ادامه برخی ویژگی‌های خودروهای کم خرج با استهلاک پایین را با هم مرور می‌کنیم:

  • به مدل پیشرانه خودرو دقت کنید

موتور تعبیه شده روی خودرو، مهم‌ترین بخش آن است که نقش مهمی هم در استهلاک و هم خرج‌تراشی برای مالک دارد. بنابراین پیش از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری که مراکز معتبر ارائه می‌کنند، درباره نوع موتور خودرو تحقیق کنید. یک مثال ساده این است که خودروهایی با پیشرانه TU5 در زمره باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی به‌شمار می‌روند،چراکه TU5 پیشرانه قدرتمند است که امتحانش را بارها در کشور ما پس داده. این موتور کم مصرف است و در عین پیچیدگی، استهلاک پایینی دارد.

  • مصرف سوخت پایین

خودرویی که مدام شما را به صف‌های طول و دراز پمپ بنزین بکشاند و با توجه به سهمیه‌بندی سوخت، مجبورتان کند خارج از سهمیه برایش بنزین تهیه کنید، از لحاظ اقتصادی به معیشت شما ضربه می‌زند. بنابراین پیش از اینکه در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری مجموعه‌های خوشنامی مانند سایا خودرو شرکت کنید، میزان مصرف سوخت خودرو در مسافت‌های شهری، خارج شهر و مصرف سوخت ترکیبی آن را بررسی کنید. البته مجموعه‌های تخصصی فروش اقساطی خودرو، نظیر سایا خودرو، کارشناسانی دارند که به طور رایگان می‌توانند در این زمینه به شما مشاوره بدهند تا انتخاب بهینه‌ای داشته باشید.

  • تجربه کاربری مالکان خودروها را بررسی کنید

هرچقدر هم که شما در قالب جدول و مقاله درباره یک خودرو بخواهید اطلاعات کسب کنید، به اندازه تجربه کسی که مالک آن خودرو بوده و از آن سواری گرفته است، به دردتان نمی‌خورد. بنابراین پیش از شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری حتما از تجربه کاربری مالکان خودروها استفاده کنید. سوالاتی مانند اینکه آیا شده است که خودرو بارها راننده را در جاده جا بگذارد، آیا قطعات و لوازم یدکی آن به راحتی و ارزانی در بازار موجود است یا خیر و آیا در تصادفات بدنه از استحکام کافی برخوردار است یا نه می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.  

 

کم خرج‌ترین و کم‌ استهلا‌‌ک‌ترین ماشین‌های‌ ایران خودرو

 

با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد به راحتی قدر خواهید بود تا یک خودرو کم خرج با استهلاک پایین را انتخاب کنید و با ثبت نام در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری مجموعه‌های معتبری مانند سایا خودرو، ماشین دلخواهتان را از آن خود کنید.

 

 پژو۲۰۶، پژو ۲۰۷، سمند ال ایکس با موتور EF7، هایما S7 توربو اتوماتیک، دنا پلاس و پژو ۲۰۰۸ را باید اقتصادی‌ترین خودروهای تولید داخل نامید که هیچ خرج اضافه‌ای روی دست مالکشان نمی‌گذارند و استهلاک پایینی هم دارند.

 

امکان خرید اقساطی تمامی این خودروها با شرایط ویژه از سوی سایا خودرو فراهم شده است.  

 

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری از سایا خودرو

 

سایا خودرو سال‌هاست به سبب ارائه بهترین شرایط برای خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های فروش خودرو برای هم‌وطنان سراسر کشور تبدیل شده است.

 

این مجموعه این‌بار و با توجه به اینکه ایران خودرو مدت‌هاست طرحی برای فروش ارائه نداده است، با عرضه طرح فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری زمینه‌ای را فراهم کرده که مشتریان بتوانند کم‌خرج‌ترین تولیدات داخل را با شرایط ویژه خریداری کنند.

 

خرید اقساطی خودرو بدون پیش‌پرداخت، بدون چک و ضامن و تنظیم بازه زمانی پرداخت و مبلغ اقساط با توجه به توان مالی مشتری تنها بخشی از خدمات سایا خودرو برای مشتریان است.

 

برای استعلام قیمت خودروها، اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری و نیز مشاوره با ‌کارشناسان سایا خودرو برای انتخاب کم خرج‌ترین و کم استهلاک‌ترین خودروی ایرانی می‌توانید با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

فروش اقساطی خودرو

کد خبر 134254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha