بوهایی که از ایراد فنی خودرو خبر می‌دهد!

در این گزارش برخی از بو‌های رایجی که درون خودرو می‌تواند نشانه ایرادی در آن باشد، گفته شده است.

به گزارش پرشین خودرو، گاهی اوقات تشخیص ایرادات خودرو به سادگی و با استفاده از بینی شدنی است!. وقتی داخل خودرو خود هستید، بویی که در فضای خودرو پیچیده می‌تواند به دلیل وجود برخی وسایلی باشد که خودتان در آن قرار داده اید.

اما اگر متوجه بو‌های عجیب و غریبی از خودرو می‌شوید، ممکن است نشان دهد که نوعی مشکل وجود دارد. برخی از بو‌ها ممکن است فقط در هنگام حرکت خودرو قابل توجه باشد و بو‌های دیگر فقط در هنگام نشستن خودرو یا هنگام گرم شدن نمایان می‌شود.

در این گزارش برخی از بو‌های رایجی که درون خودرو می‌تواند نشانه ایرادی در آن باشد، گفته شده است.

از خودرو بوی شربت شیرین حس می‌شود! اگر بوی شیرین در خودرو پیچیده است، ممکن است مایع خنک کننده از خودرو نشت کند. این نشتی می‌تواند از چیزی به سادگی گیره شلنگ شل شده، واشر ترموستات یا چیز پیچیده تری مانند منیفولد ورودی یا واشر سر ناشی شود.

سایر محل‌های احتمالی نشتی ممکن است از درپوش رادیاتور یا حتی خود رادیاتور باشد (این امر به احتمال زیاد در صورت بوییدن آن در خارج از خودرو).

بوی تخم مرغ فاسد: اگر در خودرو احساس بوی تخم‌مرغ فاسد داشتید، به احتمال زیاد مشکلی روی مبدل کاتالیزوری وجود دارد. این بو را می‌توان به مبدل کاتالیزوری نسبت داد که هیدروژن سولفید موجود در اگزوز را آنطور که باید تبدیل به دی اکسید گوگرد کند، نمی‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 134291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha