لوله ترمز در ایران تولید می شود

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه‌ گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) از تولید لوله ترمز که از خارج وارد می شد در داخل کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، امیر صباغ، با اعلام این خبر اظهار داشت: ایمیدرو برای تامین مواد اولیه صنایع خودرو از جمله تولید ورق‌های عریض و کیفی در نورد ۲ فولاد مبارکه با خودروسازان تفاهم نامه امضاء کرده است.

وی موضوع تولید لوله ترمز که از خارج وارد می ‌شد را یکی دیگر از تفاهمنامه‌های ایمیدور که با خودروسازان به امضاء رسیده است، اعلام کرد.

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه‌ گذاری ایمیدرو با اشاره به اینکه در صنعت مس با مازاد ظرفیت کاتد روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت قرار است در برنامه هفتم ساخت خودروهای برقی را در دستور کار قرار دهد، مصرف مس در داخل افزایش می‌یابد به همین دلیل ایمیدرو به دنبال شناسایی ظرفیت‌های جدید مس است.

صباغ در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه تولید دیگر مواد اولیه مورد نیاز باتری خودروهای برقی مانند لیتیوم نیز برنامه‌هایی ازجمله واردات آن به صورت کنسانتره و سپس تولید آن در داخل یا اکتشاف ذخیره معدنی این مواد خواهیم داشت.

کد خبر 134376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha