اقدامات شرکت واحد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از اجرای برنامه‌های این شرکت به منظور گرامیداشت حماسه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مهندس محمود ترفع با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور ۸ سال ایثار، فداکاری و مجاهدت رزمندگان اسلام است، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شرکت واحد با پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های ویژه‌ای به استقبال این ایام پرشکوه می‌رود.

وی با اعلام اینکه این ویژه‌برنامه‌ها از صبح امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حرکت نمادین کاروان اتوبوس‌های اعزام رزمندگان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل آغاز شد، افزود: این کاروان حرکت خود را از مبداء میدان تجریش آغاز کرد و با عبور از معابر اصلی شهر به مقصد میدان سپاه، ادامه مسیر داده است.

مدیرعامل شرکت واحد، تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور کارکنان در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و امام شهدا را از جمله اقدامات این شرکت به مناسبت هفته دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: آماده‌سازی سیمای بصری فضاهای در اختیار و نمایش پیام‌های مربوط به هفته دفاع مقدس از طریق نمایشگر اتوبوس‌ها و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس، از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده به این مناسبت است.

کد خبر 134387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha