جتا متفاوت‌ترین خودرو فولکس واگن با تغییراتی متفاوت برای سال ۲۰۲۲

جِتا یکی از باسابقه ترین و پرفروش ترین محصولات گروه فولکس واگن است که از سال ۱۹۷۹ روی خط تولید قرار دارد.

به گزارش پرشین خودرو، فولکس واگن برای سال ۲۰۲۲ از خودرویی جمع و جور رونمایی کرده است که برخلاف ظاهر آن، این ماشین کوچک بسیار جادار است. جتا، این خودرو شگفت انگیز اکنون برای سال 2022 دارای امکاناتی فوق العاده است که آن را تبدیل به رقیبی سرسخت برای هیوندای النترا کرده است.

اگر بخواهیم از مشخصات فنی این خودرو بگوییم باید گفت که اکنون این خودرو جدید برای سال 2022 در زیر بدنه دارای یک توربو چهار سیلندر ۱۵۸ اسب بخاری است که برخی معقتد هستند احتمالاً هیجان انگیز نخواهد بود، اما می‌توان آن را با گیربکس دستی جفت کرد که جذابیت بیشتری را ارائه می‌دهد.

جتا خودرویی است که دارای امکانات زیادی در زمینه سرگرمی است و البته که دارای ایمنی بالایی نیز است. جتا ۲۰۲۲ ممکن است جزو اولین انتخاب علاقه‌مندان نباشد، اما باز هم می تواند افراد زیادی را راضی نگه دارد.

برای سال ۲۰۲۲، جتا دارای تغییراتی در ظاهر بیرونی، ویژگی‌های استاندارد و اختیاری جدید و ارتقاء موتور از شاسی بلند کم حجم VW Taos است. اکنون جایگزین موتور چهار سیلندر ۱.۴ لیتری توربوشارژ ۱۴۵ اسب بخاری جتا یک موتور ۱.۵۸ لیتری توربو چهار ۱۵۸ اسب بخاری است. این مدل همچنین مدل اسپرت را جایگزین تریم R-Line می‌کند.

این خودرو در کنار ظاهر خاص خود، بر روی چرخ‌های ۱۷ اینچی سوار شده و شامل یک دیفرانسیل جلو قفل الکترونیکی است. مدل پایه S در حال حاضر دارای ویژگی‌های استاندارد بیشتری نیز است که شامل یک پشت آمپری دیجیتالی ۸.۰ اینچی و کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر نقطه کور است. انتظار می‌رود که Jetta ۲۰۲۲ پاییز امسال به فروش برسد.

در حالی که این سدان سواری راحت و آرامی را برای راننده و سرنشینان فراهم می کند، اما فرمان آن نسبت به دیگر رقبا احساس دقت است. در مقایسه با رقبایی مانند مزدا ۳، جتا سرگرمی کمتری دارد اما با این حال، طبیعت آرام آن کسانی را که خواهان حمل و نقل راحت هستند راضی می‌کند.

اگر بخواهیم از فضای داخلی بگوییم به جرات می توان گفت که جتا اکنون دارای طراحی پیچیده و فضای سخاوتمندانه ای است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 134408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha