بارش پراکنده باران در ارتفاعات شرق تهران/وضعیت آب و هوا اعلام شد

دمای هوا امروز و فردا در شمال شرق کشور بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد و دریای خزر تا صبح دوشنبه با توجه به وزش باد شدید مواج خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، امروز فعالیت سامانه بارشی، در استان‌های گیلان و مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، سبب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات شرق تهران و شمال سمنان نیز موجب بارش پراکنده خواهد شد.

دوشنبه سامانه مذکور موجب بارش پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

از روز سه‌شنبه و طی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه با شمالی شدن مجدد جریانات برروی دریای خزر، در گیلان بارش باران و در مازندران، گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران رخ می‌دهد. طی این مدت بارش در گیلان دارای شدت بیشتری خواهد بود.

همچنین طی سه روز آینده، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و بخش‌هایی از هرمزگان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، دمای هوا امروز و فردا در شمال شرق کشور بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد و دریای خزر تا صبح دوشنبه با توجه به وزش باد شدید مواج خواهد بود.

از بعد از ظهر امروز در ایلام، غرب خوزستان، جزایر شمالی خلیج فارس، قزوین، البرز، تهران، قم و سمنان وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک رخ می‌دهد و بخش‌های شمالی و مرکز خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

همچنین طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 134458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha