رکستون در ایران، مونتاژ و تولید شد

سرانجام پس از ماه ها خط تولید رکستون و تیوولی در ایران و یک شرکت داخلی راه‌ اندازی و نخستین خودروها تولید و روانه بازار شد.

/ فرشید آصفی / به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته فیلم ها و تصاویری از رکستون 2021 در فضای رسانه ای خودرو ایران منتشر شده است که نشان می دهد نورا موتور پارس موفق به تولید این خودرو در ایران شده است.

بر اساس اطلاعات خبرنگار پرشین خودرو شرکت تولیدکننده محصولات سانگ یانگ در ایران به عنوان بازوی تولیدی رامک خودرو نماینده خودروساز کره ای در ایران فعالیت می کند.

 

رکستون 1400



بر اساس اطلاعات موثق، تعدادی خودروی رکستون در نورا موتور پارس تولید شده که قرار است تعهدات معوق رامک خودرو را تامین کند.

 

رکستون 1400



گویا نورا موتور پارس این محصول را با قیمت دو میلیارد و 550 میلیون تومان واگذار خواهد کرد که با کسر سود مشارکت و تخفیف های ارائه شده رقمی در حدود یک میلیارد 800 تا 1 میلیارد 900 میلیون تومان برای خریداران تمام می شود.

البته از چگونگی معادل سازی مبالغ پرداخت شده در سال 1397 توسط خریداران اطلاعی در دست نداریم.

 

رکستون 1400



باید گفت که داستان تولید محصولات سانگ یانگ در نورا موتور پارس به همین جا ختم نمی شود چرا که تیوولی نیز در حال طی کردن مراحل تولید در این شرکت است. بطوریکه تیوولی در نسخه فیس لیفت معمولی و توربو نیز در نورا موتور پارس به صورت SKD تولید خواهد شد.

قیمتی که برای تیوولی فیس لیفت در نظر گرفته شده است احتمالا کمی بیش از یک میلیارد تومان خواهد بود.

رکستون در بازار آزاد با قیمتی در حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است!

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

#فرشید_آصفی

کد خبر 134490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مالباخته ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    5 0
    رامک خودرو بسیار منصفانه معادل سازی می کنه به طور مثال اینجانب سال ۹۶ از مبلغ ۱۳۰ملیون ۸۰ ملیون رو واریز کردم و الان رامک میگه ۸۰ ملیون شما ۵۰ ملیون بهش اضافه شده و ۵۰ ملیون الباقی شده یک ملیاردوسی ملیون تومان رامک ممنونتیم
  • یعقوب مهدیزاده ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 1
    اول باید اون کلاهبرداریهایی که از سال۹۶ انجام داده رو جبران کنه بعد .برادریشو ثابت کنه بعد ادعای ارث و میراث بکنه
  • بی پناهان ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    رامک خودرو روزی در دادگاه عدل الهی افسوس خواهی خورد از فروختن دین و ایمانت به دنیا و گرفتار کردن مردم مظلوم و بی پناه ...
  • یک بازنشسته ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    دیر نیست زمانی که آه و ناله های کسانی که به شما (مسئولان رامک خودرو) اعتماد کردند و بعد از سالها اکنون بلاتکلیف و بی پناه با زیاده خواهی شما روبه رو شده اند، دامنتان را بگیرد. از خدا بترسید و به جای سو استفاده از استیصال مردم و پر کردن جیب خودتان در پی جلب نظر مالباختگان باشید که روز و شب دعاگوی شما هستند!
  • 2062 ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 1
    مطمئنآ حقم رو ازت میگیرم رامک خودرو
  • مشتری متضرر ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 1
    خدا رو شکر که پول ما مالباختگان اگه برای ما ماشین نشد برای شما رامک خودرویی ها خط تولید شد! پول ما اگه برای ما نون نداشت برای شما آب داشت حسابی ...
  • خریدار مالباخته دام خودرو ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 1
    این شرکت از سال ۱۳۹۵ تا کنون از طریق تحصیل مال ...، به بول آن زمان مبلغ بیش از ۲ هزار دلار پول مردم را گرفته و با خرید موبایل، و زمین، ملک، سرمایه گذاری پنهان در شرکت‌های دیگر و هزاران کوفت و زهرمار دیگر سر مردم تهران و مردم بیچاره شهرهای دیگر کشورمان کلاه گشادی گذاشته. متاسفانه مدت ۵ سال است که بیش از ۴هزار نفر را درگیر دادگاه ها ، تعزیرات،سازمان حمایت،وزرات صمت و....کرده که تا کنون اکثرا" نتیجه‌ی نگرفته مانده‌اند هرکس این روشنگری ها را میخواند در گسترش آن کمک کند تا مردم دیگری در دام نیفتند.
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 1
    چطور از کل قیمت خودروی ۱۳۰ میلیونی سال ۹۶،که ۸۰ میلیونش رو پرداختیم بعد از ۴ سال فقط ۵۰ میلیون سود روش میاد و ۵۰ میلیون تومان باقیمانده از مبلغ خودرو بالای یک میلیارد برای ما محاسبه میشه در صورتی که توی قرار داد مبلغ نهایی قید شده و طبق قرار داد های جدید ترکمن چای قیمت نهایی رو موقع تحویل تعیین نمیکنن.