تست درایو ویژه تیگو8 پرو در پیست آزادی

در روزهای گذشته در محل پیست اتومبیل رانی آزادی تست درایو ویژه ای برای خودروی تیگو8 پرو برگزار شد که با دعوت ازچهره های برجسته خودرویی، مدیران، چهره های معروف و برخی فعالان اقتصادی و مشتریان بالقوه همراه بود.

به گزارش پرشین خودرو، دو عدد خودروی تیگو8 همراه با معرفی خودرو توسط کارشناسان مورد تست و بررسی قرار گرفت، در این مراسم همه موارد ایمنی در رانندگی به همراه پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار گرفته شد.

تست درایو تیگو8 با نظم و هماهنگی بسیار خوب صورت گرفت و بیش از 120 نفر از مدعوین توانستند خودرو را تست کنند و نظر خود را در مورد آن بیان نمایند.

از دیدگاه بسیاری از افرادی که خودرو را تست کردند طراحی تیگو پرو 8 بسیار زیبا و مدرن و امروزی است ، علی الخصوص جلوپنجره الماسی شکل که کاملا سبکی جدید را تعریف میکند.

 

تیگو8 پرو



از سوی دیگز پس از تست موتور پر قدرت TGDI این خودرو که از آخرین تکنولوژی روز بهزه میبرد مورد توجه تست کنندگان قرار گرفت، قدرت بالا، صدای کم و نرم و آرام در کنار شتاب بسیار خوب برای خودرویی شاسی بلند و نسبتا سنگین وزن مورد تحسین قرار گرفت، راحتی و ارگونومی و فضای مناسب 7 نفره بودن در کنار پایداری و هندلینگ خودرو در سر پیچ ها همگی نشان از عملکرد موفق و قابل توجه تیگو8 دارد.

اما اکثر تست شوندگان با ورود به خودرو جذب مانیتور بسیار بزرگ و مدرن این خودرو با اندازه 24.6 اینچ شدند که در بازار ایران بی نظیر میباشد و انبوه تکنولوژی های جدید چون ADAS، ( رادارها و کروز کنترل تطبیقی ) در کنار کول باکس، شارژ بی سیم موبایل، حافظه صندلی، گرم کن و سرد کن صندلی های جلو به همراه برقی بودن صندلی ها، سیستم ویس کنترل و... آپشن های خاص و منحصر به فردی است که در هیچ کدام از خودروهای وارداتی هم سگمنت تیگو پرو8 در بازار ایران دیده نمیشود.

اکثر مدعوین از کیفیت بالا خودرو در کنار توان بالا ( 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر ) رضایت کامل داشتند و منتظر عرضه سریعتر آن به بازار بودند تا به عنوان یک گزینه مطلوب در نظر بگیرند.

کد خبر 134807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha