قرارداد 500 دستگاهی کارمانیا با یک خودروساز کرمانی

شرکت کارمانیا که در سال های اخیر همواره با مشکل تعهدات معوق دست به گریبان بوده است در حرکتی جدید در صدد رفع تعهدات خود با محصولات یک شرکت خودروسازی کرمانی برآمده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت کارمانیا که به دلیل ترک ایران توسط " بی وای دی " نتوانست تعهدات خود در پیش فروش "بی وای دی اس7" را تامین کند، در ماه های اخیر تلاش زیادی کرده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند.

این خودروساز خصوصی در ماه های گذشته تلاش کرد تا با خودروی SWM تعهدات معوق خود را رفع کند.

حالا کارمانیا در اقدامی جدید با یک خودروساز کرمانی قراردادی منعقد کرده است تا با خرید 500 دستگاه خودرو، بتواند بخشی از تعهد خود به خریداران را رفع کند.

بر اساس اطلاعات خبرنگار پرشین خودرو، دو محصول شاسی بلند و یک پیکاپ شرکت خودروساز کرمانی، خودروهایی است که در این قرارداد نام آنها درج شده است.

هر چند مشتریانی وجود دارند که از کارمانیا شاکی هستند اما کارمانیا یکی از شرکت هایی است که تلاش می کند تا از طرق مختلف رضایت شکات را جلب کند.

خرید SWM از بازار آزاد و تحویل به خریداران را باید بخشی از این تلاش ها بدانیم هر چند که این خودرو از نظر کیفی به هیچ وجه قابل مقایسه با بی وای دی نبوده است.

قرارداد اخیر کارمانیا با خودروساز کرمانی و تحویل محصولات این شرکت به مشتریان نسبت به پیشنهاد SWM، قطعا طرفداران بیشتری خواهد داشت چرا که به هر حال محصولات خودروساز کرمانی در بازار ایران جواب خود را پس داده و از شبکه خدمات پس از فروش مناسب تری نیز نسبت به سیف خودرو برخوردار است.

به هر حال آنچه قابل کتمان نیست این است که مشتریان کارمانیا باید از این پیشنهاد راضی باشند اما از نگاه کارشناسی و فنی این پیشنهاد جدید اگر اجرا شود قطعا مناسب تر از پیشنهاد قبلی خواهد بود.

یادآور می شود، قرارداد کارمانیا با خودروساز کرمانی فقط 500 دستگاه خودرو را شامل می شود.

 

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 134855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هوشنگ ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    چقدر زحمت کشیده خبرنگار برای مظلوم نمایی کارمانیا ، البته مال باخته نیست والا از خودش سوال می کرد چرا خیلی از شرکت ها تو همین سال توانستند خودرو وارد کنند ولی کارمانیا نتوانست وارد کند ، با پول قریب ۳۰۰۰ نفر چه کار کرده که الان مظلوم واقع شده و بقیه که حقشون می خوان ..... آدم یاد فیلم چند میگیری گریه کنی می اندازید و ....
  • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    لطفاً قبل از درج خبر ابتدا سوابق شرکت کارمانیا را بررسی و سپس اقدام به انتشار هرگونه خبر از اقدامات دروغین این شرکت کنید. طی ۳ سال گذشته از عدم تحویل خودرو قیمت قطعی آنچه به ما مشتریان فهیم شرکت کارمانیا ثابت شده این است که شرکت « فاقد اصول اولیه مشتری مداری» است و به عبارتی منشور اخلاقی این شرکت تهی از « شعور و شرافت و انسانیت » است. و به همین دلیل بعد از گذشت ۳ سال از عدم تحویل خودرو به مشتریان خرید خودرو به قیمت قطعی حال باید فقط نظاره گر اخبار دروغین این شرکت بد عهد باشیم. متاسفانه شما رسانه ها هم با انتشار اخبار دروغین خواسته یا ناخواسته یاریگر آنها بودید.