کاهش نسبی دما در ۸ استان کشور/وضعیت آب و هوا اعلام شد

جمعه وزش باد شدید در نوار شرقی کشور و بعد از ظهر در غرب سواحل دریای خزر و در شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی طی ۲۴ ساعت آینده در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال کردستان، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش پراکنده و در سواحل شمالی رگبار باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود. در ارتفاعات البرز بارش برف انتظار می‌رود.

پنج شنبه بارش در شمال غرب تضعیف شده و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

جمعه وزش باد شدید در نوار شرقی کشور و بعد از ظهر در غرب سواحل دریای خزر و در شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

شنبه در شمال غرب و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌ جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران وزش باد و بارش پراکنده رخ خواهد داد. در نیمه شرقی کشور جوی آرام با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

یکشنبه بارش پراکنده در سواحل شرقی دریای خزر و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت. در روز‌های پنج شنبه و جمعه در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود.

از امروز تا آخر هفته برای نواحی جنوبی غرب کشور و استان‌های ساحلی خلیج فارس و وزش باد شدید و گاهی گرد خاک انتظار می‌رود و خلیج فارس و نواحی غربی، تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود همچنین طی دو روز آینده دریای خزر و مواج و طوفانی است.

کد خبر 134866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha