استقبال از غرفه آمیکو در نمایشگاه و جشنواره سفر

شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) که در سالهای اخیر و پس از ورود به حوزه خودروهای تجاری سبک توانسته است نامی برای خود دست و پا کند با پیکاپ آسنا در نمایشگاه و جشنواره سفر حاضر و با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آمیکو را باید یکی از جالب ترین خودروسازان بخش خصوصی ایران بدانیم که تا امروز مسیر طولانی را پیموده و به جایگاه فعلی رسیده است.

 

آمیکو



خودروسازی که سابقه تولید موتورسیکلت و کولرگازی را در رزومه خود دارد با معرفی پیکاپ آسنا توانست پیکاپ های سایز بزرگ را وارد بازار خودروی ایران کند که اتفاقا هم مورد پسند مشتریان قرار گرفت هم سایر خودروسازان را مجبور به عرضه محصول در این رده کرد.

 

آمیکو



پیکاپ آسنا در سال های اخیر همواره پای ثابت سفرهای آفرودی علاقمندان ماجراجویی بوده است و توانسته در میان علاقمندان آفرود و سفرهای ماجراجویی نیز طرفداران پر و پا قرصی پیدا کند.

 

آمیکو



همین محبوبیت موجب شد تا آمیکو همواره یک پای ثابت نمایشگاه های کمپینگ و سفر در سال های اخیر باشد و حضور پر رنگی در این نمایشگاه ها را تجربه کند.

 

آمیکو



از سوی دیگر آمیکو آسنا به واسطه سایز بزرگ خود یکی از خودروهای مورد علاقه تجهیزکنندگان آفرود نیز بوده است و در هر نمایشگاهی نمونه تیون شده و آفرودی آسنا را تا امروز شاهد بوده ایم.

 

آمیکو



آمیکو در نمایشگاه و جشنواره سفر که تا امروز جمعه 30 مهرماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی برقرار می باشد غرفه ای برپا کرده که اتفاقا با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شده است.

 

آمیکو



برای استقبال از آمیکو در نمایشگاه و جشنواره سفر دلایل مختلفی می توان برشمرد اما طرح فروش اقساطی شش تا 36 ماهه از مهمترین عوامل این استقبال بوده است.

 

آمیکو



آمیکو، پیکاپ آسنا را با پیش پرداخت 450 میلیون تومانی و اقساط شش تا 36 ماهه در این نمایشگاه به فروش گذاشته است، همچنین کارشناسان این شرکت برای پاسخگویی به سوالات علاقمندان حاضر هستند.

 

آمیکو

 

آمیکو

 

آمیکو

 

 

آمیکو

 

آمیکو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 134888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha