کد خبر 134901
۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
وانت برقی با آشپزخانه صحرایی آمد

حالا که ریویان، وانت R1T مدل 2022 را آماده تولید انبوه کرده و تعدادی از تولیدات آن از خط تولید خارج شده است، ورژن نهایی این وانت آشپزخانه دار هم معرفی شده است.

به گزارش پرشین خودرو،‌ سال 2019 ریویان در نمایشگاه خودروی اورلند در آریزونای آمریکا نمونه اولیه وانت خود را به رُخ کشید که آشپزخانه ای برای رفتن به دشت و دمن داشت که برای سفرها و کمپ ها بسیار کاربردی است.

البته از سال 2019 تا به حال تغییرات زیادی در آن آشپزخانه ای که به نمایش گذاشته بود اتفاق افتاده است از جمله سامانه شاتلی که این آشپزخانه متحرک را به حرکت در می آورد و همچنین سامانه ظرفشویی آن به طور کامل تغییر کرده اند. ظرفشویی آن را اسنوپیک تأمین می کند.

جاش گلاسر، مدیر ارشد برنامه آشپزخانه خودرویی ریویان که در کمپانی ریویان به عنوان «مسئول غذا» شهرت پیدا کرده یک فیلم ویدیویی در معرفی لوازم جانبی این آشپزخانه ارائه کرده است.

 

وانت برقی با آشپزخانه


آشپزخانه صحرایی یا آشپزخانه اردویی Camp Kitchen می تواند به صورت آپشنال نصب شود یعنی اگر مشتری لازم نداشت،‌ مجبور نیست پنج هزار دلار بابت این آپشن بپردازد. موضوع این جا است که اگر نصب خود کارخانه باشد فقط همین 5000 دلار به قیمت خودرو اضافه می شود اما اگر مشتری هنگام خرید وانت نو تصمیم به داشتن این آپشن نگرفته باشد، اگر بعد بخواهد اضافه کند، 1500 دلار باید برای نصب شاتل بپردازد.

این شاتل برقی است و علاوه بر نگهداری وسایل درون خود به صورت برقی کار می کند و وسایل را هنگام نیاز در اختیار صاحب خودرو قرار می دهد. البته این شاتل طوری تعبیه شده که حتماً لازم نیست وسایل آشپزخانه را در خود جای بدهد بلکه می تواند متناسب نیاز صاحب خودرو ابزار و وسایل کار هم درون خود جای دهد. این شاتل با دو نوع جریان برق هم مستقیم و هم غیرمستقیم AC‌ 120 ولت و DC 12 ولت کار می کند. این شاتل می تواند وزن 200 پوند [90 کیلوگرم] را زمانی که بیرون آمده تحمل کند.

روی سطح این آشپزخانه از رزین کاغذی فشرده بادوامی استفاده شده که برند ریشلایت Richlite در اختیار گذاشته است. یک باک آب 15 لیتری با پمپ مخصوص هم در این آپشن تعبیه شده است. سینک آن تاشو و قابل بیرون آوردن و شستن است. این آشپزخانه 30 قطعه در خود جای داده است. این آشپزخانه برای شب هم مناسب است چون یک چراغ نازک هم برای شب تعبیه شده است.

کد خبر 134901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha