پیکاپ جدید مکث موتور با نام « کلوت KALUT » می آید

مکث موتور که قرار بود در ماه های گذشته پیکاپ جدید این شرکت را با نام و برند اختصاصی رونمایی کند، اسم پیکاپ و نشان اختصاصی این شرکت را قطعی کرد. و به زودی پیکاپ « کلوت KALUT » رونمایی می شود و به بارار خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مکث موتور که با هدف عرضه محصولات باکیفیت آسیایی در زبرمجموعه ماموت خودرو افتتاح شده بود بنا داشت تا یک پیکاپ جدید را با نام و نشان اختصاصی این شرکت راهی بازار کند.

در ابتدا و بنابر اطلاعات موثق قرار بود این رونمایی در مرداد یا شهریورماه سال جاری انجام شود اما به دلایلی اجرایی نشد.

هر چند اندک تصاویری از تست های این پیکاپ جدید منتشر شده اما اطلاعات رسمی تنها در همین مورد خلاصه می شد تا اینکه در خلال نمایشگاه سفر و کمپینگ که در هفته گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شده بود اتفاق جالبی رخ داد.

 

پیکاپ مکث موتور کلوت



داستان از این قرار است که یکی از غرفه داران حاضر در این نمایشگاه که از تجهیز کنندگان خودروهای آفرودی بود و در یک پروژه مشترک با مکث موتور همکاری داشت، پیکاپ مکث موتور را بدون هماهنگی با یک کیت آفرودی در نمایشگاه و غرفه خود قرار داده بود.

این اتفاق هر چند حواشی زیادی برای غرفه دار ایجاد کرده بود اما در نوع خود جالب توجه بود به خصوص اینکه خودرو را با یک کیت آفرودی و با تغییرات زیاد ظاهری آن هم پیش از رونمایی رسمی نشان می داد.

با گذشت یک هفته از آن روز، اسم این پیکاپ با نشان اختصاصی مکث موتور قطعی شده است.

مکث موتور پیکاپ دایون V5 را با نام " کلوت KALUT "راهی بازار ایران می کند که می تواند یکی از متناسب ترین نام گذاری میان حوزه کارکرد خودرو و نام محصول در بازار ایران باشد چرا که این پیکاپ از محصولات مناسب برای آفرود به شمار می رود.

 

پیکاپ کلوت مکث موتور



مکث موتور نام " کلوت " را با الهام از کلوت های کویری ایران بر روی پیکاپ تولیدی خود قرار داده است.

کد خبر 134962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha