بیمه هر مدل خودرویی را آنلاین بخرید!

اگر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها برای شما اهمیت دارد، ما به شما خرید بیمه خودرو آنلاین را پیشنهاد می‌دهیم.

به گزارش پرشین خودرو، یک راه حل همه چیز تمام برای مشکلات متعدد خرید و تمدید بیمه‌نامه به صورت حضوری و آفلاین. برای آن که بیشتر در این باره بدانید همراه ما باشید.

 

ما در عصری زندگی می‌کنیم که هر لحظه برای ما مهم خواهد بود. همان طور که می‌دانید خرید از طریق دفاتر ارائه دهنده‌ی بیمه آن هم برای هر نوع مدل خودرویی یک کار دشوار و سخت به حساب می‌آید که باید برای آن از پیش برنامه‌ریزی کنیم.

 

این در حالیست که از سوی دیگر با کمک تکنولوژی و دسترسی به اینترنت دیگر مصائب و مشکلات خرید و تمدید بیمه، زندگی ما را تحت شعاع قرار نمی‌دهند و روند کاری ما را مختل نمی‌کنند.

 

پنج دلیل موثر برای خرید آنلاین بیمه خودرو

 

 

استفاده بهینه از زمان

هر کدام از ما در گذشته نیاز داشتیم که برای تمدید بیمه‌نامه از محل کار خود مرخصی بگیریم یا کارهای پیش‌بینی شده‌ی خودمان را به عقب بیندازیم، در ترافیک بمانیم و در مرکز بیمه منتظر باشیم تا نوبت به ما هم برسد؛ اما دیگر قرار نیست این همه زمان خود را صرف این کار کنید.

فقط کافیست از هر جا که هستید با کمک تلفن همراه یا سیستم کامپیوتری خود به اینترنت متصل شوید و هر نوع بیمه‌ای که به آن نیاز دارید را تهیه کنید.

 

صرفه‌جویی در هزینه

برای تمدید بیمه به صورت آنلاین هزینه‌ی رفت‌وآمد به صفر می‌رسد؛ همچنین با انتخاب درست و مناسب می‌توانید از شرکت بیمه‌گر یا پلتفرمی که از آن بیمه‌نامه را خریداری می‌کنید تخفیف ویژه هدیه بگیرید.

توجه کنید که خرید بیمه خودرو آنلاین حق کمیسیون، واسطه‌ها و سایر هزینه‌های اضافی را از میان شرکت بیمه‌گر و فرد بیمه‌گزار برمی‌دارد تا حق بیمه کمتر از مبلغ معمول آن باشد.

 

سریع و بدون دردسر

پروسه‌ی خرید آنلاین بیمه برای کسانی که آشنایی به آن ندارند یا حتی کسانی که سال‌ها این کار را انجام داده‌اند سخت و پر دردسر است.

خرید بیمه ماشین از طریق وب‌سایت یک راه آسان، سریع و بدون دردسر است و حتی در مراحل پایانی نیز این امکان برای شما فراهم شده که به راحتی نوع بیمه و شرکت بیمه‌گر را تغییر دهید و از خدمات پشتیبانی نیز برخوردار باشید.

 

بدون محدودیت؛ در هر موقع از شبانه‌روز

تمدید و خرید بیمه خودرو، خصوصا بیمه شخص ثالث باعث نگرانی افراد می‌شود.

گاهی به علت سررسید بیمه، رانندگان از ماشین خود استفاده نمی‌کنند و به دنبال موقعیت مناسب برای تمدید آن می‌گردند؛ اما خرید آنلاین دیگر این محدودیت‌ها را ندارد و شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای خرید بیمه‌نامه اقدام کنید.

به دیگر سخن، با وجود فروشگاه‌های آنلاین جمله "انجام در ساعات اداری" را فراموش کنید.

 

کمک به محیط زیست

اگر کمک به محیط زیست از دغدغه‌های شماست، فراموش نکنید که خرید آنلاین از آلودگی هوا، قطع درختان، مصرف سوخت و... جلوگیری می‌کند و موجب حفظ طبیعت می‌شود.

 

بیمه‌بازار؛ تجربه‌ای راحت از خرید بیمه

بیمه‌بازار یک پلتفرم برای فروش انواع بیمه به صورت آنلاین است که با تمامی شرکت‌های بیمه‌گر که مورد تایید بیمه مرکزی هستند، کار می‌کند.

این فروشگاه آنلاین با پشتیبانی بیست‌وچهار ساعته، ارائه مشاوره تلفنی، برگزاری جشنواره‌های گوناگون همواره از سایر رقبا بهتر و به مخاطبین خود بیشترین خدمت‌رسانی را کرده است.

 

سه مزیت برای خرید و تمدید بیمه خودرو آنلاین از بیمه‌بازار

 

1- بهترین دلیلی که شما باید بیمه‌ی ماشین خود را از اینجا تهیه کنید این است که لیست خودروهای ارائه شده برای بیمه کردن در بیمه‌بازار بسیار متنوع است و مدل ماشین شما هر چه که باشد، در این فهرست پیدا خواهد شد.

 

2- دلیل دوم و مهمی که این فروشگاه را با دیگر فروشگاه‌ها متمایز می‌سازد خدماتی است که بیمه‌بازار برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. تعدادی از این خدمات شامل موارد زیر هستند:

- پشتیبانی بی‌وقفه از مشتریان

- مشاوره‌ی تلفنی با متخصصان و کارشناسان

- جمع‌آوری و انتشار اطلاعات صحیح و به‌روز

- برگزاری جشنواره‌ها و ارائه تخفیف

- قسط‌بندی حق بیمه، در صورت نداشتن شرایط برای پرداخت یکجا

 

3- دلیل سوم برای خرید بیمه خودرو آنلاین، همکاری این فروشگاه با تمامی شرکت‌های ارائه دهنده بیمه است. همچنین امکان مقایسه‌ی انواع بیمه‌نامه‌ها در یک جدول مشخص و کاربردی، کار شما را برای خرید و تمدید بیمه بسیار آسان‌تر می‌کند.

کد خبر 135019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha