باد و باران برای 7 استان کشور / وضعیت آب و هوا اعلام شد

امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌ دهد.

به گزارش پرشین خودرو، دوشنبه و سه شنبه در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. همچنین در شهر‌های تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد افزایش غلظت آلایند‌ه‌ها پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه با گذر امواج تراز میانی جو، در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و تهران، غرب استان اصفهان و ارتفاعات شمال خوزستان ابرناکی، رگبارباران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و به تدریج با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر نیز بارش در سواحل دریای خزر همچنین در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی آغاز می‌شود.

پنج شنبه مقدار بارش در مناطق مذکور افزایش می‌یابد و گستره آن استان‌های چهار محال و بختیاری، شمال فارس اصفهان، غرب یزد را نیز فرا خواهد گرفت. طی دور روز دریای خزر مواج است در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف انتظار می‌رود.

جمعه از مقدار بارش در نوار شمالی کاهش می‌یابد و در مناطقی از غرب، جنوب غرب، جنوب و شرق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

قابل ذکر است که، طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در سواحل شمالی، شمال غرب و شمال شرقی طی روز‌های پنجشنبه تا شنبه در دامنه جنوبی البرز، غرب، مرکز و شرق کشور دما در حدود پنج تا ۹ درجه کاهش می‌یابد.

کد خبر 135021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha