معرفی 11 مجموعه قطعات خودروهای سواری و سنگین

کارشناس طراحی مرکز تحقیق و نوآوری کروز با معرفی 11 مجموعه جدید از قطعات طراحی شده در قطعه سازی کروز گفت: طیف متنوعی از قطعات مکانیکی و الکترونیکی خودروهای سواری و سنگین را که در مراحل توسعه و فرایند تولید است به صنعت خودرو عرضه خواهیم کرد.

فرزاد صبحی، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اشاره به اینکه از این 11 مجموعه قطعات خودرو، پنج مجموعه در حال استفاده در صنعت خودرو و شش مجموعه نیز در حال طی کردن مراحل بازاریابی است، افزود: این 11 مجموعه یکی از متنوع ترین مجموعه های قطعات داخلی سازی شده است که هم در خودروهای سواری کاربرد دارد و هم خودروهای تجاری.

وی در ادامه گفت: بخشی از این مجموعه که شش قطعه بود فرایند تولید را در مرکز تحقیق و نوآوری طی کرد و پنج مجموعه دیگر از سایر واحدها به مرکز افزوده شد.

صبحی با تشریح این 11 مجموعه قطعات داخلی سازی شده در کروز، تصریح کرد: این مجموعه که طیف متنوعی از قطعات مکانیکی و الکترونیکی را در برمی گیرد شامل واحد کنترل یک به یک موتورهای پرخوران، ecu توربوشارژ پیشرانه های ef7 و tu5، ماژول کنترل بدنه کامیونت شیلر، مبدل سرعت کامیون FAW، رادیو و پخش سمند سورن پلاس، مبدل ولتاژ سیستم تهویه شیلر با استاندارد اسکانیا، جلوآمپر دیجیتالی ساینا و کوییک اس، کویل و اسپویلر دیگنیتی و فیدلتی، دوربین دید عقب کامیونت شیلر، پدال شیفتر رانا سال و داشبورد کوییک سال می شود.

 

فرزاد صبحی کارشناس طراحی کروز



کارشناس طراحی مرکز تحقیق و نوآوری کروز در خصوص میزان داخلی سازی این قطعات نیز اظهار داشت: در این مجموعه به غیر از قطعات الکترونیکی که از خارج کشور تهیه می شود سایر مباحث در طراحی، توسعه محصول، تولید و فرایند محصول در مرکز تحقیق و نوآوری کروز انجام می شود.

صبحی همچنین به فعالیت های این مرکز در ادامه مسیر اشاره کرد و گفت: محصولات زیادی در دست تولید داریم که در مراحل نهایی فرایند است و متاسفانه به نمایشگاه قطعات نرسید.

وی افزود: مثلا یکی از این قطعات، ECU موتورهای دوگانه سوز است که یکی از نیازهای مهم بازار محسوب می شود یا ACU 4 ایربگ و 8 ایربگ که بخش عمده ای از مراحل تولید آن طی شده است.

کارشناس طراحی مرکز تحقیق کروز در پایان مانیتور پژو207 را یکی دیگر از محصولات کروز معرفی و خاطرنشان کرد: در این مانیتور تلاش شده است تا نرم افزارهای تعاملی بیشتری برای راننده و سرنشینان قرار داده شود.

 

یادآور می شود که روز گذشته و با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از 11 مجموعه قطعات کروز رونمایی شد.

 

رونمایی از قطعات کروز

 

قطعات کروز

کد خبر 135167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha