پیکاپ آسنا اتوماتیک قیمت خورد و فروش آن آغاز شد

شرکت ارس خودرودیزل با رونمایی از پیکاپ آسنا اتوماتیک، قیمت نهایی این محصول را اعلام و فروش آن را نیز آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شهرام فداکار مدیرعامل شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) در مراسم رونمایی نسخه اتوماتیک پیکاپ آسنا قیمت این خودرو را اعلام کرد و گفت: پس از بررسی و بازاریابی انجام شده در ماه های اخیر، در نهایت آمیکو آسنا اتوماتیک، یک میلیارد و 368 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 

شهرام فداکار


وی افزود: آسنا اتوماتیک برای اولین بار در ایران با تعداد محدود تولید می شود و نخستین محصول لیمیتد ادیشن(Limited Edition) کشور خواهد بود که برای تقویت جایگاه برند آمیکو تولید و عرضه خواهد شد.

فداکار اظهار داشت: محصول پیکاپ آسنا اتوماتیک با این مشخصات فنی فقط در 100 دستگاه تولید خواهد شد و برنامه ای برای تولید بیشتر نداریم.

 

آسنا اتوماتیک


مدیرعامل آمیکو تاکید کرد: خریداران آسنا اتوماتیک شناسنامه ای برای این خودرو دریافت خواهند کرد که نوید لیمیتد بودن این خودرو است و تمام مشخصه های خودرو در آن درج شده است.

فداکار متذکر شد: فروش آسنا اتوماتیک از امروز آغاز می شود و تحویل آن نیز به صورت فوری خواهد بود اما ممکن است برای شماره گذاری و تحویل سه تا چهار روز زمان صرف شود.

مدیرعامل آمیکو در پایان خاطرنشان کرد: این خودرو به مناسبت 30 سالگی آمیکو و با گیربکس پانچ فرانسه تولید و عرضه می‌شود و فقط فروش نقدی خواهد داشت.

کد خبر 135497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha