وزش باد شدید در شمال غرب کشور طی امروز و فردا/وضعیت آب و هوا اعلام شد

سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شمال غرب کشور وزش باد شدید انتظار می‌رود.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سه‌شنبه در کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در بخش‌هایی از خراسان جنوبی و جنوب فارس بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، امروز و فردا در مناطق صنعتی و پرتردد تهران، کرج، اراک و مشهد انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شمال غرب کشور وزش باد شدید انتظار می‌رود. طی این دو روز برای استان‌های ساحلی دریای خزر گردباد و افزایش دما (۶ تا ۸ درجه) و پنجشنبه در این نواحی کاهش محسوس دما (۱۲ تا ۱۴ درجه) پیش بینی می‌شود. همچنین پنجشنبه در نواحی شمال غرب، غرب و جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و مرکز کشور کاهش نسبی دما (۶ تا ۸ درجه) انتظار می‌رود.

امروز تنگه هرمز و از چهارشنبه تا اوایل وقت جمعه دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین برای روز‌های جمعه و شنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 135571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha