اتمام پروژه راه اندازی پرس 630 تن در رینگ سایپا

پروژه راه اندازی پرس 630 تن انجام و منجر به افزایش ظرفیت تولید در شرکت رینگ سایپا شد.

به گزارش پرشین خودرو، فاضل قیم، مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت رینگ سایپا، با اعلام این خبر گفت: دستگاه پرس 630 تن از نوع لنگ، و ساخت کشور آلمان است که از سال 1397 به دلیل خرابی از مدار خارج شده بود.

وی با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت مبنی بر را ه اندازی این دستگاه پرس، اظهار داشت: تیم فنی شرکت با تکیه بر ظرفیت موجود منابع انسانی و با هدف بهینه سازی ظرفیت تولید در ابتدای آذرماه امسال موفق به راه اندازی دوباره دستگاه مذکور شد.

قیمت، مدت اتمام پروژه راه اندازی دستگاه پرس 630 تن را یک ماه اعلام کرد که با توجه به قرار گرفتن آن در اختیار واحد تولید، یک ظرفیت به تولید کارخانه اضافه شده است.

براساس این گزارش، کل هزینه انجام شده برای راه اندازی دوباره دستگاه پرس مورد اشاره، حدود 70 میلیون تومان بوده که هزینه مذکور صرف ماشین کاری، خرید دیافراگم و لنت و همچنین ساخت مهره رام، پکینگ و شافت شده است.

چنانچه این دستگاه پرس توسط سازنده هاى بیرونى تعمیر و راه اندازى می شد بیش از دو میلیارد تومان می بایست هزینه می شد و حدود همین مبلغ به صرف و صلاح شركت كاهش هزینه صورت گرفت. با توجه به طراحی قالب های موجود، این دستگاه قابلیت کالیبر، تولید و گردبری تمام محصولات بصورت تک مرحله ای را دارد.

کد خبر 135609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha