اعلام آمادگی مجلس در حمایت حداکثری و موثر از صنایع استراتژیک

با تلاش و همت کارکنان شرکت چرخشگر ایران‌خودرو، رکورد تولید همگن در این مجموعه بزرگ صنعتی شکسته شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت چرخشگر تبریز با تولید بیش از ۲۹ هزار دستگاه انواع گیربکس خودرو و دیگر ماشین آلات سبک و سنگین در ۹ ماهه امسال، ضمن افزایش تولید همگن، به بالاترین رکورد تولید در۱۰ سال گذشته دست یافت.


مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز، در مراسمی که به مناسبت این موفقیت، با حضور محمدرضا میرتاج الدینی و محمد حسین فرهنگی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: چرخشگر تبریز با تحقق صد در صدی بودجه امسال در ۹ ماهه سال، گام دیگری در راستای افزایش تولید و بهره وری، در سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها برداشته است.


علی اکبر عمرانی، با تاکید بر اهمیت تولید داخلی افزود: تولید و بومی سازی گیربکس ١٦ سرعته و جعبه فرمان جزء برنامه های داخلی‌سازی مجموعه چرخشگر است که مراحل اجرایی آن شروع شده است.


در این مراسم محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت چرخشگر در کسب موفقیت اخیر، تنها راه رونق و جهش اقتصادی در کشور را تقویت و توسعه زیرساخت های تولید و اشتغال دانست و تصریح کرد: موفقیت های جدید شرکت چرخشگر تبریز، خبر خوش اقتصادی در استان است که می تواند به عنوان پیشران تولید و رونق اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.


وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، گفت: موفقیت های چرخشگر تبریز نوید بخش ارتقای روزافزون توان تولیدی و اقتصادی استان و کشور در شرایط کنونی است.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در عین حال از اعلام حمایت و همراهی مجلس برای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی با محوریت صنایع کشور به ویژه استان خبر داد و افزود: به طور جدی پی‌گیر مطالبه بحق شرکت چرخشگر برای فعال سازی خط تولید گیربکس برخی خودروها برای تامین نیاز ایران خودرو تبریز خواهیم بود.


محمدحسین فرهنگی، دیگر نماینده مردم تبریز در مجلس نیز در این مراسم‌گفت: به عنوان عضو کمیسیون صنایع مجلس و نماینده تبریز، آماده حمایت حداکثری و موثر از صنعت و تولید استان و صنایع استراتژیک هستیم و موضوع درخواست و مطالبه معقول شرکت چرخشگر برای موافقت با تولید گیربکس برخی خودروها که به نفع استان و تولید منطقه است را پی گیری می کنیم.


فرهنگی در عین حال بر ضرورت حمایت عملی از تولید و سرمایه گذاری هدفمند در حوزه صنایع مولد و استراتژیک استان از سوی دولت و مجلس تاکید کرد.

کد خبر 136065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha