کد خبر 136128
۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
تشریح جزئیات برخورد کامیون با ماشین پلیس

رییس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات فیلم منتشر شده تصادف کامیون با خودروی مگان پلیس در بزرگراه بعثت را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمد حسین حمیدی با اعلام جزئیات حادثه برخورد شدید کامیون با خودروی مگان پلیس راهور تهران بزرگ گفت: فیلمی از لحظه برخورد کامیون با مگان پلیس راهور تهران بزرگ در فضای مجازی انتشار یافته که نشان می‌دهد یک دستگاه کامیون که در حال تردد با سرعت سرسام آوری در خط ویژه بزرگراه بعثت در حال تردد است؛ در انتهای فیلم مذکور تصادفی بین این کامیون و خودروی مگان پلیس روی می‌دهد اما این فیلم را از ابتدا اگر مرور می‌کردیم به زوایای دیگری از این حادثه پی می‌بردیم.

وی افزود: تیم راهور برای جلوگیری از برخورد احتمالی کامیون با عابران پیاده و برای متوقف کردن کامیون اقدام به سد کردن مسیر و راه با خودروی پلیس کرده که متأسفانه راننده باز هم توقف نمی‌کند و به شدت با خودروی پلیس برخورد می‌کند.

سردار حمیدی گفت: تیم راهور با کامیونی مواجه شدند که با سرعت در خط ویژه بزرگراه بعثت در حال حرکت بوده که با توجه به حساسیت موضوع و با هشدارهای بسیار و تذکر چندین باره از طریق بلندگو از راننده می‌خواهند که از خط ویژه خارج شده و کامیون را متوقف کند که راننده با بی اعتنایی به ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و به صورت خطرناکی به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: نکته مهم و قابل توجه اینجاست که با توجه به اینکه در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو ایستگاه‌هایی وجود دارد که مسافرین بسیاری مخصوصاً در آن موقع در این مقاطع حضور دارند پس تیم راهور برای جلوگیری از برخورد صد درصدی کامیون با عابران پیاده مسافران و برای متوقف کردن کامیون اقدام به سد کردن مسیر و راه با خودروی پلیس می‌کنند که متأسفانه راننده باز هم توقف نکرده و به خودروی پلیس برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: البته راننده کامیون از سوی پلیس دستگیر شده و پرونده این فرد به مرجع قضائی گردیده است و همچنین خودروی این متخلف نیز به پارکینگ منتقل شده و پرونده در مرجع قضائی در حال بررسی است و مأمور پلیس هم سالم است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به حادثه سال گذشته شهادت مأمور پلیس که برای برقرار کردن تردد ایمن برای شهروندان اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: سال گذشته مأمور کلانتری وقتی متوجه شد راننده سمند در حال تصادف با عابران در ایستگاه اتوبوس است با فداکاری توانست خودرو را منحرف کرده و از مجروح شدن عده زیادی جلوگیری کند که در این حادثه نیز مأمور پلیس راهور با سد کردن راه تریلی مانع نزدیک شدن وی به ایستگاه اتوبوس شد و این امر از وظایف ذاتی پلیس برای فدا کردن جان خود برای تأمین نظم و امنیت شهروندان است و پلیس از هیچ کوشش و اقدامی در این راه دریغ نمی‌کند.

وی در پایان از این اقدام تیم پلیس راهور تهران بزرگ قدردانی کرد و گفت: از رشادت و از خود گذشتگی این دو مأمور راهور به صورت ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 136128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha