مباحث آموزشی و انتقال تکنولوژی در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان / کارت واکسیناسیون، مجوز ورود به فضای نمایشگاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کشور با اشاره به برنامه های دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان گفت: در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان، مبحث آموزش و انتقال تکنولوژی از طریق برگزاری نشست ها و سمینارهای جانبی در دستور کار قرار دارد.

امیرحسین سعید در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب و با اعلام برگزاری اتاق های تخصصی در نمایشگاه خودرو کرمان افزود: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور یکی از قطب های بزرگ خودروسازی در ایران است.

وی اظهار داشت: با توجه به رکودی که بر اقتصاد استان کرمان و کشور حاکم است می‌خواهیم با برگزاری نمایشگاه خودرو، کرمان را به عنوان قطب سوم خودروسازی کشور معرفی کنیم.

سعید بیان کرد: دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو کرمان در دو بخش قطعه سازی و صنعت خودرو با حضور گسترده قطعه سازان و خودروسازان کرمانی در کنار شرکت های بزرگ کشوری برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی کرمان در ادامه تصریح کرد: امروز محصولاتی که در کرمان تولید می‌شود در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ما در کرمان زنجیره کامل تولید خودرو در کشور را در اختیار داریم که این موضوع اهمیت کرمان در صنعت خودروی کشور را نشان می‌دهد به همین دلیل نمایشگاه خودرو کرمان یکی از مهمترین نمایشگاه های خودرو در کشور است.

 

امیر حسین سعید


سعید متذکر شد: نمایشگاه خودرو کرمان می تواند با زمینه سازی اتصال قطعه سازان با تولیدکنندگان خودرو، شرایط معرفی کرمان به عنوان سومین قطب خودروسازی کشور را تسهیل کند.

این مدیر صنعت نمایشگاهی کشور گفت: با وجود اینکه دوازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو فعالیت خود را بر صنعت خودرو متمرکز کرده است اما بر اساس رسالت حمایت از تولیدکنندگان داخلی شرکت نمایشگاه های بین اللملی، بخشی از نمایشگاه نیز به قطعه سازان اختصاص یافته تا بتوانند تکنولوژی های خود را به خودروسازان داخلی معرفی کنند.

سعید اضافه کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه کرمان در دهه فجر برگزار می‌شود در حال رایزنی با شرکت های خودروسازی هستیم تا بتوانیم طرح های فروش ویژه نمایشگاه را در این دوره نیز داشته باشیم تا جذابیت بیشتری برای بازدیدکنندگان و عموم مردم ایجاد نماییم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کشور با اشاره به نگرانی های موجود در خصوص شیوع سویه اومیکرون در کشور نیز گفت: کرمان یکی از سخت گیرانه ترین قوانین و پروتکل های بهداشتی کشوری را در دوره کرونا داشته است و خوشبختانه این استان در شرایط آبی قرار دارد ضمن اینکه بازدید از نمایشگاه تنها برای افراد واکسن زده مجاز است.

سعید در پایان تاکید کرد: در ابتدای ورودی های نمایشگاه، کارت دیجیتال تزریق واکسن مورد بررسی قرار می‌گیرد و این کارت تنها مجوز ورود به فضای نمایشگاه خودروی کرمان است.

یادآور می‌شود، که دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو قطعات و صنایع وابسته کرمان از 12 تا 15 بهمن ماه جاری در مجموعه نمایشگاهی جنوب شرق کرمان از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 136456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha