شرکت آمریکایی یونایتد ایرلاینز در مرز تعطیلی

با ابتلای بیش از ۳ هزار کارمند خطوط هوایی آمریکا به سویه جدید کرونا، هزاران پرواز در این کشور لغو شدند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز اعلام کرد که شیوع اُمیکرون باعث لغو هزاران پرواز خطوط هوایی آمریکا شده و یک سوم کارمندان این شرکت به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش اِی بی سی نیوز، مدیر عامل این شرکت هواپیمایی آمریکا اعلام کرد که افزایش شیوع اُمیکرون بر عملکرد این شرکت فشار وارد کرده و باعث اختلال در روند پرواز‌ها حین فصل تعطیلات شده است. به گفته مدیر عامل این شرکت، یونایتد ایرلاینز برنامه‌های کوتاه مدت خود را کاهش داده تا مطمئن شود که کارکنان و منابع لازم برای مراقبت از مشتریان را دارد.

۳ هزار کارمند این خطوط هوایی در حال حاضر به کرونا مبتلا هستند، اما هیچ یک از کارمندان واکسینه شده این شرکت در بیمارستان بستری نیستند. مدیرعامل این شرکت از ابتلای یک سوم نیروی کار در یک روز خبر داد.

از شب کریسمس تا به امروز، روزانه صد‌ها پرواز در آمریکا لغو می‌شوند. شرکت‌های هوایی در این کشور با کمبود کارکنان و آب و هوای بد دست و پنجه نرم می‌کنند. هفته گذشته، یک کارمند یونایتد ایرلاینز بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

با افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا بر اثر گسترش سویه اُمیکرون در آمریکا، بسیاری از خدمات عمومی و حیاتی در این کشور با اختلال مواجه شده است.

با بستری شدن حدود ۱۴۰ هزار بیمار کرونایی، یک چهارم بیمارستان‌های آمریکا اعلام کرده اند که در وضعیت بحرانی به سر می‌برند. آزمایشگاه‌ها نیز تنها آزمایش بیماران دارای علائم را می‌پذیرند.

میانگین موارد ابتلای روزانه به کرونا در آمریکا به بیش از ۷۳۰ هزار مورد در روز رسیده است. کارشناسان درباره بروز وضع بحرانی، اختلال در خدمات رسانی زیرساخت‌ها و زیان اقتصادی بیشتر در این کشور هشدار دادند.

کد خبر 136458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha