وزارت صمت برای تامین خودرو شب عید مردم برنامه‌ ریزی کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نزدیکی به بازار شب عید و افزایش تقاضای خرید خودرو در این دوره، وزارت صمت باید برای تامین نیاز مردم در پایان سال برنامه‌ریزی کند.

به گزارش پرشین خودرو، حجت اله فیروزی، با بیان این مطلب افزود: خودرو یکی از داغ‌ترین بحث‌های جامعه است، زیرا بر نظام اقتصادی و قیمت سایر کالا‌ها اثرگذار بوده و یکی از کالا‌های موردنیاز مردم در شرایط کنونی است یعنی به هر میزان که بتوان بازار خودرو را ساماندهی کرد، به همان میزان به جو روانی حاکم بر اقتصاد کمک خواهد شد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی جامع و مدون برای تولید، توزیع، ارائه خدمات پس از فروش و تنظیم بازار خودرو، افزود: با توجه به نزدیکی به بازار شب عید و افزایش تقاضای خرید خودرو در این دوره، وزارت صمت باید برای تامین نیاز مردم در پایان سال برنامه‌ریزی کند تا از التهاب بازار خودرو که هر ساله در نزدیکی ایام نوروز تجربه می‌کنیم، جلوگیری کند البته باید به این نکته نیز توجه کرد که تامین نیاز بازار در پایان سال با توجه به نابسامانی کنونی این حوزه از اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

وی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به عنوان متولی تولید اشراف کاملی بر بازار خودرو داشته باشد و برای زمان‌هایی مانند شب عید که تقاضا در بازار خودرو افزایش می‌یابد، تنظیم‌گری‌های لازم را انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت تداوم نظارت سازمان‌های بازرسی بر عملکرد خودروسازان، تصریح کرد: از آنجا که گردش مالی بازار خودرو بالاست در صورتی که به دنبال تنظیم‌گری این بازار نباشیم، سایر بخش‌ها نیز از گرانی و نابسامانی آن آسیب دیده و متاثر می‌شوند.

کد خبر 136481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha