دلیل تاخیر ۲ ساعته پرواز استانبول ایران ایر چه بود؟

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به دلیل نقص فنی و نبود قطعه در آن زمان پرواز شماره ۷۶۹ ایران ایر به مقصد استانبول با تاخیر ۲ ساعته مواجه شد.

به گززارش پرشین خودرو، حسین جهانی افزود: پرواز شماره ۷۶۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه قصد ترک فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد استانبول را داشته که به دلیل نقص فنی و نبودن قطعه با تاخیر مواجه شده است. در نهایت با ارسال قطعه موردنظر این پرواز با حدود ۲ ساعت تاخیر انجام شده است.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در شرایط تحریم و عدم دسترسی برای تهیه قطعات هواپیما متخصصان گاهی مجبور به باز کردن قطعه از یک هواپیما و سوار کردن قطعه موردنظر بر روی هواپیمایی هستند که دچار نقص فنی شده، اما در فرایند انجام تعمیرات، گاه عملیات زمان بر می‌شود.

بر اساس پیگیری‌ها به دلیل آنکه زمان دقیق تعمیرات هواپیما مشخص نبوده، در مورد ساعت دقیق پرواز مطلبی به مسافران گفته نشده است.

شب گذشته مسافران پرواز ایران ایر به مقصد استانبول، بیش از ۲ ساعت در هواپیما مانده بودند که به گفته مسافران با وجود سوال از خدمه پرواز دلیلی برای تاخیر ارائه نشده بود.

کد خبر 136499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha